JohnnyP Vuurvos member 8 March 2013 #21 ok, omdat ik originele carters heb zien scheuren op dat punt(krijgen op straat wel veel meer te verduren)... vandaar dat ik het vraag
ok, omdat ik originele carters heb zien scheuren op dat punt(krijgen op straat wel veel meer te verduren)... vandaar dat ik het vraag
[Steef] Banken?? PM! 8 March 2013 #22 Jan pijp!! Ga eens snel de kartbaan onveilig maken in dat rustige dorpje!!
BFT BFT Racing 8 March 2013 #23 JohnnyP said: ok, omdat ik originele carters heb zien scheuren op dat punt(krijgen op straat wel veel meer te verduren)... vandaar dat ik het vraag Click to expand... Bedankt voor de tip, ik zal het in de gaten houden.
JohnnyP said: ok, omdat ik originele carters heb zien scheuren op dat punt(krijgen op straat wel veel meer te verduren)... vandaar dat ik het vraag Click to expand... Bedankt voor de tip, ik zal het in de gaten houden.
BFT BFT Racing 8 March 2013 #24 [Steef] said: Jan pijp!! Ga eens snel de kartbaan onveilig maken in dat rustige dorpje!! Click to expand... Haha Steef, ik zit te popelen om te gaan. Ze geven alleen wel focking koud weer af, brrrrrrrrrrrrrr
[Steef] said: Jan pijp!! Ga eens snel de kartbaan onveilig maken in dat rustige dorpje!! Click to expand... Haha Steef, ik zit te popelen om te gaan. Ze geven alleen wel focking koud weer af, brrrrrrrrrrrrrr
Melv16 Gewoon Melvin.. 9 March 2013 #25 Vinnie said: Ik ga dit jaar helaas niet racen, financieel nog niet mogelijk.. Nog een jaartje sprinten en dan kijken we wel weer verder.. Click to expand... Je mag wel keer mee met mij endurance rijden als je wil(/durft/mag van jullie mam)
Vinnie said: Ik ga dit jaar helaas niet racen, financieel nog niet mogelijk.. Nog een jaartje sprinten en dan kijken we wel weer verder.. Click to expand... Je mag wel keer mee met mij endurance rijden als je wil(/durft/mag van jullie mam)
Vinnie Well-Known Member 10 March 2013 #26 Melv16 said: Je mag wel keer mee met mij endurance rijden als je wil(/durft/mag van de baas (vriendin)) Click to expand... :+
Melv16 said: Je mag wel keer mee met mij endurance rijden als je wil(/durft/mag van de baas (vriendin)) Click to expand... :+