XSH 2FAST NX SPRINTER

Status
Not open for further replies.
Zo tussen het werken en bier drinken door maar is tijd genomen om het frame is goed te verbouwen.

We hebben de nieuwe vork erin gemaakt en de nx kit erop gebouwd. Ook nog het e.e.a. gespoten omdat het er eigelijk nooit echt mooi uitzag. En tevens een kortere vertanding erin gebeund.

Resultaten op de bank zonder en met nx zijn ook weer voldoende, nou hopen dat het op de weg nog een beetje te bereiden is. (morgen testen)

Foto's:

alkcj8.jpg


2u9saqe.jpg


5fi2yx.jpg


15q6rvb.jpg


23r9e9.jpg


345ctci.jpg


Dat was hem wel weer, ik zie jullie zondag wel bij onze bijna thuiswedstrijd :)
 
leuk frame mooie foto's van duitsland en hoe ie er nu bij staat :W hopen dat het zondag goed rijd zal hem is bekijken :)
 
Nice hoor!
Zo'n flesje vult het frame toch altijd wel mooi op....
Maar idd wat zijn de scores ;)
 
Nog steeds 25 pk zonder nx en met 18/20 erin scoort ie 32 pk constant. Kan nog wel groter gaan enz, maar laat de rijder maar eerst wennen.
 
Netjes Thijs sprinter ziet er beter uit na de nodige gewichttuning zal wel goedkomen met de tijden iig succes en tot morgen :).

Groetjes Fouad
 
SBO Hengelo:

Zo was weer een heftig weekend.

Na alles op te bouwen en weer afgebroken te hebben eindelijk weer is tot leven gekomen.

We hebben zelf met onze machine een paar sprints gedaan en uiteindelijk 5de tijd van de super special, maar helaas liep hij in de finale's kapot.

Na de eerste run van de dag wou hij al niet meer mooi stationair lopen, dus toen maar iets hoger gedraaid. Blijkbaar waren er al stukjes van de membraamplaatjes verdwenen en later in de finale's geheel afgeknapt. Dus weer een sprint met pech...

Hopen dat Nijmegen beter gaat.

Maar het was zeker weer een mooie sprint

Als iemand nog foto's heeft ofzo ik zie ze graag verschijnen.

Ik ga nu mooi me verjaardag vieren :W
 
bij deze nog gefeliciteerd:W

jij hebt het ook al niet heel gehouden zie ik...

jammer man! wat waren je tijden voor de rest?

latorz:)
 
de eerste runs 2 keer een valse start. En toen was hij dus al "kapot" daarna nog een keer een 6,92 gereden zonder nx. Helaas begon het steeds beroerder te lopen.
 
Na een leuk en gezellig seizoen achter de rug gehad te hebben met veel tegenslagen (o.a. 4 vastlopers) toch nog een leuk resultaat behaald voor het eerste jaar.

Zijn uiteindelijk 6de geindigd in het algemeen klassement van de super special klasse. En hebben bij de DSSC nog 2 bekers mee naar huis kunnen nemen (3de en 2de plaats).

Frame gaat de verkoop in en er word een aluminum frame gebouwd voor volgend seizoen met waarschijnlijk het zelfde blok, het vermogen was er wel maar om een of andere reden kregen we het gewoon niet op de weg.

Zal vanavond nog een paar foto's erop gooien.
 
Lekker pik, ik 2 plaatsjes lager met de zip :).

Maar redenen, die weet je zelf ook ;).
igg succes met het alu frame volgend jaar!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top