Evo Spirit by Xsh

update: 10-05-08

yeet mensen :

hier ben ik dan eens terug met een update na lange tijd niks meer van mij te laten horen is het nu eindelijk weer zo ver :

kheb al die tijd niet stil gezeten , kapjes verder afgewerkt , motrisch volledig afgesteld :

foto's:

t0owtj.jpg

Jr-motoren Logo
15gvz8y.jpg

Sbo Logo
2lc5w5g.jpg

2upclep.jpg

2924kr9.jpg

afd2d5.jpg


Setup :

-Cilinder : Athena Racing Ovale uitlaatpoort 70 CC
-Krukas : Mhr Rhq 10 pen
-krukaslagers : Stage Skf C4
-Onstekking : Italikit Sellectra
-Uitlaat : Polini For Race 1
-Luchtfilter : Stage 6
-Carburator : Dell Orto 21 mm
-intlaat : Stage 6 big Valve
-Bougie : Ngk 9
-Vario : Super Speed controle Polini
-Koppeling : Metrakit Pro Race 2
-Poulie : Polini speeddrive
- vertanding : Primair 13-44
:Secundair Ori

Afstelling

Sproeier : 102
Drukveer : Rood + torision controle
trekveren : Rood
 
Last edited:
mooimooi, blij dat je toch niet volledig gestopt bent ermee. +ralf+
maar zie ik op de laatste 2 foto's daar weer een brommie staan? :p

kdenk dat het trouwen seens tijd wordt dat je luchtfilter een beurtje krijgt, was ooit wit neem ik aan? ;)

keep it up
 
@ devilskull : dat brommerke op de achtergrond , is een piaggio zip fr dat trouwens te koop staat , project ligt wel groot deels stil , kwil geen geld meer in pompen heeft mij tot nu toe al meer dan 2000 euro gekost , dusja
die filter krijg ik niet meer wit , heb al eens gewassen met dash maar blijft grijs , das een nadeel van een witte filter
 
2000 EUR ? voor wat jij hier hebt mee gedaan :) Denk ik toch dat je dit slecht hebt geïnvesteerd jongen.

Ik heb lang nog niet zo veel gegeven aan mijn project... en kijk eens wat ik heb.

Kapjes zien er overigens al wel netjes uit... nu nog kleur ;) en de afwerking !

Succes er mee !

Ciao :7
 
zijn er veel scootermetins in belgie zoja waar vind je waar er zijn enzo woon ook in belgie en zo graag eens naar een meeting gaan mail me info over waar meetings zijn of waar ik nog mee info kan vinden over scootermeetings in belgie nick_tof@hotmail.com
 
meer dan 2000 euro? maar das tgeen dagge erin gestoken toen dagge ermee op straat reed ook? anders moet ik Hollow wel gelijk geven ze...
 
@ booster 15 : we zien wel of ik ga 1 juni

@ cette : nee wordt nie gespoten dus wordt mss zo te zien op tuning is for all

@ hollow : die 2000 euro is inclusief brommer aankoop eh , vanaf de dag dat ik hem had tot nu alles wat ik er al in gestopt hebt voor straat of sprint zit ik nu aan een som van rond de 2000 euro , thx;)

@ devilskull : das alles wat ik er int totaal in heb ingestoken mijn straat setup + sprint setup
 
Hallo!
Mooi projectje!
Vraagje erover, in het begin is er een foto met het racegaas in de voorkap. Ik zou dit ook graag willen steken maar zie je dan niet alles vanbinnen in de kap? Hoe heb je je spotjes gemonteerd of heb je er geen meer gemonteerd achter het racegaas.

Greetz
 
Back
Top