VRC Evo Spirit

@ pimped: idd :) proficiat met uw 1e prijs trouwens

@ vanderhaeghen: ja, er komt idd nog wat gaas achter de ogen in de voorkap

@ vince: :W

@ devilskull: thx ;)

@ wesley s: volgend project is met mina hori -:- ;)

@ matinique: bedankt :) mina verti power! +pippi+

@ dave: inderdaad, dat dacht ik ook :) degene die 1e plaats haalde was een polini evo zip ac, en daartegen lukte het me toch niet met mijn verti blokkie :p
 
leuk ding, maar echt zonde dat je zoveel geld pompt in iets wat toch nooit mee komt... want 14pk vind ik alsnog om te huilen, al helemaal voor een sprint scooter...

Optisch wel vet ;)!
 
leuk ding, maar echt zonde dat je zoveel geld pompt in iets wat toch nooit mee komt... want 14pk vind ik alsnog om te huilen, al helemaal voor een sprint scooter...

Optisch wel vet ;)!

zo te zien heb jij dan geen kennis van mina verti...
14.14 pk voor een mina verti sprinter is echt wel een goeie score, en werd slechts bereikt na veel tunewerk en afstelwerk.

Je moet hier dus niet vergelijken met mina hori LC scores ofzo.

En thx :)
 
zo te zien heb jij dan geen kennis van mina verti...
14.14 pk voor een mina verti sprinter is echt wel een goeie score, en werd slechts bereikt na veel tunewerk en afstelwerk.

Je moet hier dus niet vergelijken met mina hori LC scores ofzo.

En thx :)

Het gaat niet om kennis, maar het hij bedoeld dat je iets opbouwt waarmee je in competitie gewoon niet mee komt :) (SBO-NL).

Maar Plant/Cor, in België heb je ook een AC klasse. Daar kan het best nog wel eens goed mee kunnen komen.
 
zo te zien heb jij dan geen kennis van mina verti...
14.14 pk voor een mina verti sprinter is echt wel een goeie score, en werd slechts bereikt na veel tunewerk en afstelwerk.

Je moet hier dus niet vergelijken met mina hori LC scores ofzo.

En thx :)

Hij zegt toch niet dat het geen goede score is voor minarelli verticaal.
Hij geeft enkel aan dat het niet kan concurreren tov piaggio / min hor lc blokjes....
 
Hij zegt toch niet dat het geen goede score is voor minarelli verticaal.
Hij geeft enkel aan dat het niet kan concurreren tov piaggio / min hor lc blokjes....

Amen :#

Nou cette mooiste dame zit er bij jouw op. Andere zijn niet echt mijn smaak zeker die op die aerox is beetje om te huilen vind ik maar goed smakken verschillen :p

Succes!
 
Amen :#

Nou cette mooiste dame zit er bij jouw op. Andere zijn niet echt mijn smaak zeker die op die aerox is beetje om te huilen vind ik maar goed smakken verschillen :p

Succes!

Ik deel uw mening, de aerox chick heeft iets weg van michael jackson?
 
volgens mij was ze ooit een man :D

OT:

boosterken ziet er schoon uit!
en ac power eheft ook zijn charmes

idd, griet op de rox was vroeger een man denk ik^^
en 14,14 pk, is een mooie score, de scooter in het algemeen is gewoon af
waarom staat je blokje te koop?
 
Verkoopt ge u blok? wa dan beginnen mina hori??
Hopelijk mina hori dan kunne we binnekort als ik pimped zn rocket heb eens sprinte op meeting ;)
 
Nee ik heb beslist het blok toch niet te verkopen.

Maar ik ga nu een 2e project starten :W

Het betreft een aerox frameracer met mina hori lc dd blok :)

Verder wordt er niet meer aan de mina verti sprinter gewerkt, want deze is af.

grtz
 
kzou hem na nog wat sprinten toch nog een keer binnen doen bij vrc, wie weet kom je dan zelfs uit op 15pk (je moet natuurlijk wel nog wat reserve hebben he)

en waar ga jij die 2de brom zetten in je overgrote garage? aan de muur hangen ofzo? O-)
 
cetje
uwn spirit is supper geslaagt
khad ht ni gedacht boven de 14 pktjes
zeg nen roost uitlaat voor verticaal
is dat al te verkrijgen
greets laat hier iets weten
greets yoshi
 
@ wesley s: is aan gedacht geweest, maar dan wordt het prutsen met radiator enzo in de custom kappenset. Dus liever compleet nieuw project

@ devilskull: complete schuur ter beschikking op wandelafstand van mijn huis :) dus enorm veel plaats

@ josn: thx voor comment :) En de roost uitlaat voor verticaal was ongeveer 1 week verkrijgbaar via een franse distributeur, maar daarna niet meer. De productie ervan werd stopgezet wegens te weinig vraag ernaar. Ik heb veel rondgebeld enzo, maar ik kon er niet aan geraken. En dat was wel jammer, want volgens roost presteerden ze ferm beter dan de malossi MHR 06 uitlaat... Eerst wou ik zo'n uitlaat op dit project, maar dan toch maar abt
 
merci cette
dus kzal en ander oplosing moeten zoekn voor onder mijn setup
ik heb mijn mhr chroom dak had gekocht van u trug verkocht omdak nen andern setup heb greets
 
Back
Top