SpiRox Project VRC Tuned

Nette score :)
LB of die bank wel of niet klopt... tis sowieso bijna niet te vergelijken. Ook niet op meetings aangezien beide scoots onder andere weeromstandigheden zijn afgesteld. De 1 kan dus beter op bv meer luchtvotigheid reageren dan de ander.

Tevens snap ik ook niet echt waarom iedereen zich zo druk maakt...
tis toch een hobby? Denk je meer status te hebben als je hoger scoord dan een ander?
Waar gaat het heen met sommige mensen tegenwoordig :'(

Mij boeid het iig niet of iemand nou 19 of 23 ( en alles daar tussen )scoord. Zijn toch allemaal machtige scores.

Maargoed , ziet er allemaal goed uit. :D
 
DME3 said:
Is er eigenlijk ook getest geweest met recht spruitstuk icm met wig?

nee is net getest, en als die een recht spruit zou getest hebben zou dat niet in combinatie zijn geweest met wig , omdat hij nu een recht spruitstuuk heeft gemaakt waar bij GEEN wig nodig is, zie scootermania.be
 
Spasta said:
als dat HIER over gaat dan ziet het er eigenlijk toch maar beunhaas uit :rolleyes:

beter laat je je de shit ook effe met gewoon spruitstuk en een wig testen

Het zit goed in mekaar en werkt, hartstikke goed, zit al op menig endere scooter! je hebt geen wig nodig plus pia spruitstuk en dit kost 40 euro( het rechte VRC spruitstuk) en het is in princiepe hetzelfde !!!
 
afcbf said:
Stop nouw met zagen aub ! Ik word er mottig van ! Het boeit me echt niet hoor al die zever van deze score kan niet dit en dat ! Volgens kunnen jullie het gewoon niet hebben dat ik zoveel pk's heb gescoord ! A...!

vinny bedoel je ...

nette score , bewijs ze nu maar het tegendeel op een paar NL banken :!
 
voor de duidelijkheid

de brommer is van afcbf en van niemand anders! vinny heeft em afgesteld wat hij tussen de haakjes schitterend heeft gedaan!

elke bank is anders, maar op zijn bank is nog nooit 22.27 gehaald snappie!
dus dat wil gewoon zeggen dat zijn scoot onnoemelijk hard gaat en
enkel en alleen als je beide brommers op 1 dezelfde bank zet weet je wie het meeste heeft! dus stop nu me mekkere domme mense!
 
next_the_best said:
de brommer is van afcbf en van niemand anders! vinny heeft em afgesteld wat hij tussen de haakjes schitterend heeft gedaan!

elke bank is anders, maar op zijn bank is nog nooit 22.27 gehaald snappie!
dus dat wil gewoon zeggen dat zijn scoot onnoemelijk hard gaat en
enkel en alleen als je beide brommers op 1 dezelfde bank zet weet je wie het meeste heeft! dus stop nu me mekkere domme mense!


noem ons geen domme mensen :| want ik weet echt wel ff wat meer dan jouw :L
 
Stop nou allemaal eens met lullen mensen, het is gewoon een enorm snelle boost die enorm hard gaat.
Dit is gewoon een vette brommer, waar velen jaloers op zijn. . .
 
Vinny/topicstarter? Ik had een vraag gesteld, ik weet niet of jullie ook met elkaar in contact staan verder? Maar ik zou het best leuk vinden om er antwoord op te krijgen, het is voor jullie verder ook niet negatief, dus ik vind het een beetje raar dat er totaal niet op gereageerd word. Anders wil ik de vraag ook wel naar Vinny in een pm sturen oid?
 
Mol said:
Vinny/topicstarter? Ik had een vraag gesteld, ik weet niet of jullie ook met elkaar in contact staan verder? Maar ik zou het best leuk vinden om er antwoord op te krijgen, het is voor jullie verder ook niet negatief, dus ik vind het een beetje raar dat er totaal niet op gereageerd word. Anders wil ik de vraag ook wel naar Vinny in een pm sturen oid?

Vinny zit momenteel in het buitenland, hij zal wel replyen een van de dagen als hij trug is ;)
 
JasperdB said:
daar zet ik mijn vraagtekens neer andries ;)

mjah, ik bedoel dus niet dat ik tevreden ben met bv 19 pk :p
Maar ik bedoel dat ik niet denk van " WTF die dude scoord 23 pk" ... wat boeid mij dat nou :D
Netalsof ie dat altijd scoord... morgen heeft ie het al niet meer. :)
 
afcbf said:
Vinny zit momenteel in het buitenland, hij zal wel replyen een van de dagen als hij trug is ;)


is gisternacht terug gekomen uit zwitserland :D:D +ralf+. als hij vanavond nog niet heeft gereageerd zal ik hem er morgen op attenderen +ralf+
 
Man man man Wa een hoop zeikers ... Hij heeft de score, hij heeft het bewijs dus stop met zagen ... ahja Bst zeer mooie score !!!! Waar is den tijd da ge mijne yasuni nog kocht :p Ik zou zegge: laat u ni zenuwachtig maken door die manne en laat ze maar is wa zien é. Misschien ooit begin ik ook wel eens met een project

Groetjes dave
 
Member BCR said:
Yo Spirox.

Check website van Mania.
Ik sta in behaalde pk's scores net boven je.
Minimaal verschil. :p

kwas erbij toen die mooie score werd neergezet echt een bom 22.62 pk zeker was het in ieder geval 22+ mooi zo 9||6
 
zo staat het @ site van scootermania

ENKELE BEHAALDE TOP METINGEN OP ONZE BANK !!
Prepa & Afgestelde Scooters van (part.) klanten

NRG - 22.62 pk Evo 1 (Vrc Comp.T ) -28 Keihin - HR4 - Hebo Krukas (Breskes Coast Member) Fin. 1/04
SPIROX - 22.27 pk C21 - Speed - Hebo krukas - Hebo Vario -28 mm Keihin (bst)
BOOSTER - 13 pk Minarelli vert blok - Hebo cilinder ! - air -orig.achterpoulies ! (*Think)
AEROX - 21.02 pk Manston 2 - HR2 (laatste prod) - PVL digitaal - 28 Keihin (*Greg) IN PROGRESS
AEROX - 19.6 pk Athena Racing - Sellettra Analoog - 28 Keihin - C21 (Donny/Robo) IN PROGRESS
AEROX - 20.4 pk Speed - Hebo kruk - 28 keihin - c21 - MHR overrange (Donny/Robo) IN PROGRESS
ZIP SP - 18.6 pk Manston - HR2 - PVL - 19mm - Hebo Vario (*Timmy) (2002)
RS AM6 - 19.8 pk Manston Replica- 24mm Mikuni - HR4 (prototype) - PVL - Boite orig (*Steve)
SONIC - 12.5 pk Manston50 - 21mm - Ontsteking Orig. (*Mini)
SONIC - 18.16 pk Manston std! - 28 Keihin - Selettra Analoog - Boite&Poulies orig - C21 (*Bocky)
STALKER - 20.05pk Manston1 - 28 Keihin - HR3 - (Domi)
JOG RR - IN PROGRESS ! (*Scoot Design/Lier)
ZIP SP 2000 - IN PROGRESS ! (*Scoot Design/Lier) Target +23 ! Fin. +- 5/04/2005
ZIP SP - 19.2 IN PROGRESS ! Manston ! - HR4 - 19mm (*Fam.Thuy)
AEROX - IN PROGRESS ! (D&L-LS bikes/Lint)
HEBO ZIP SP 2005 - IN PROGRESS (*Hebo Racing bnl)
SCOOTERMANIA SCOOT - IN PROGRESS (*ScooterMania Europe)
SCOOTERMANIA BOOSTER - IN PROGRESS Target 14-15pk! Min.vertikal air cooled.
 
Back
Top