Lc SpiRox

Mc Jynx said:
begrijpt dan geen enkele van u wat origineel is,ik hoef geen domme aerox te hebben,zo een ding wat iedereen heeft,als het je niet aan staat bol dan af e,
ik doe niemand na ofzo dus.en die achterkap word nog veranderd komt een sl techonologies op met n stukje van een stunt.

je kan anders mss ook een beetje volwassen reageren ? Als je geen kritiek kan verdragen waarom doe je dan een projecten page open ? kan je toch net zo goed een msn site over maken en hem dan gaan rondposten zodat je geen reacties krijgt of wil je dat alleen je egotje wordt gestreeld en verder nix ? zo werkt het dus niet denks :|

je hoeft geen 'domme' aerox, das strek , jij rijd in mijn ogen gewoon met een aerox met een spirit achterkap ? :L

ik zeg ook niet dat het een slecht project is ik zeg alleen dat ik het concept van een hele scooter rond een vreemd frame bouwen zinloos vind terwijl je het met een aerox frame sterker kan maken wat betrefd ophangpunten, je hebt een subframe en niet gewoon het blok pal onder het frame wat vroeg of laat scheurt , en dan nog steeds met andere achterkappen kan werken

met delen van een andere scoot, daar ben ik voledig mee eens dat dat zwaar vet is, maar dit is gewoon ene hele scooter op een ander frame

nota bene , nu is het een stunt achterkap, wat is er gebeurt met het R1 achterkap plan ? :?
 
Last edited:
deze word even stop gezet wegens ongeval met scooter in mijn familie.
mijn neef heeft ongeval gehad met scooter,reed 110 ongeveer op lange rechte straat toen er ineens een auto uit een inrit gewoon voor hem in reed,hij is over de auto geslingerd en helm was af gegaan voor hij neerkwam en dus kwam hij met zijn hoofd op de stoep terecht.
de verwondingen zijn zeer ernstig.
meer vertel ik er liefst niet over.
hopelijk begrijpen jullie mij nu,waarom ik t even stil leg. :'( :'( :'(
 
met 110 moet je ook niet over straat gaan rijden... en zeker niet waar mensen wonen want zo creëer je geluidsoverlast. En zo krijgen scooterrijders int algemaan een slechte naam. en dat zijn helm is afgevlogen is 9/10 door het niet dicht klikken van helm(2sec werk)

maar voor de rest wens je neef veel beterschap want zoiets wens je niemand toe

en over het project zelf: het is zoals michael jackson, dan ziet het er goed uit maar dan ga je te ver
hier vond ik hem op zijn mooiste
Met%20Z-kappen%20enzo.JPG
 
heb weer even verder gebeund.achterkap staat er nu goed op,nu alleen nog een sl technologies kopen of een BCD achterkap ben nog aan het twijfelen.
heb mij ook een nieuw motorblok gekocht.via iemand van italië.
SETUP VAN DAT BLOKJE :
------------------------
Malossi MHR Cross 70 cc Tuned
Malossi MHR Team (speed) uitlaatje
Malossi MHR Overrange setje (vario tuned)
Malossi MHR Team titanium krukas 85 mm + c4 race lagerset
Malossi MHR Binnenrotor + eprom
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi MHR Wing Clutch Bell (gepolijst)
Malossi MHR 13/44 vertanding
Malossi MHR vl 14 membraan
Dellorto 25 mm carbu (malossi trofeo uitvoering)(Tuned)
Top performance carterdeksel
Top performance Allu spruitstuk (Tuned)
Top performance vertandingsdeksel (Tuned)
Malossi MHR e5 kelkje

Dit alles gaan ze woensdag competitie klaar maken bij Team Cristofolini.
daarna sturen ze het op naar mij.normaal zou ik het voor de meeting van 9 januari moeten hebben.en hopelijk rijd mijn scoot dan ook al. ;)

hier foto's van al het gebeun.
Achterkap%20verhoogd.JPG

Achterkap%20verhoogd%20(1).JPG

Achterkap%20verhoogd%20(2).JPG
 
Last edited:
sorry maar ik vind het niet mooi, die voorkant is huuuuge en die achterkant piepklijn...beter had je het andersom gedaan, maar wel respect voor je verbouwing hoor ;)
 
ja word een gewoon mooie parelmoer kleur zo eentje van een alfa romeo die verschijnen zo in de zon en daar een lekker fel kleurtje bij.
je denkt waarschijnlijk nu aan een fluo kleur en idd dat is het ook. :X :L
 
Ik heb hier een paar photoshopjes gemaakt,welke van de 3 zou het mooiste zijn??
ik denk eigenlijk de beige/gele
maar die groene vind ik ook wel mooi eig.



DEZE ZIJN VERWIJDERD OP MIJN PC DUS NIET MEER TERUG TE VINDEN :'(
 
Last edited:
Back
Top