SpiRox Project VRC Tuned

Ruben said:
Is er ook een grafiek ofzo van de 22.6pk ? Anders krijg je weer een hoop gezeur ;)

ja die zal wel gepost worden door de eigenaar van de scoot verw8 ik ik kan die ook posten als ik hem even vraag aan vinny om door te sturen
 
Ik kon het amper bevatten gister .
Kon er niet bijzijn wegens andere werkzaamheden.
Ver boven mijn verwachtingen.
Dun moordmachine zei Vinny ...


P.s. Grafieken worden zo snel mogelijk gemailt.!!
 
Machiel. said:
is gisternacht terug gekomen uit zwitserland :D:D +ralf+. als hij vanavond nog niet heeft gereageerd zal ik hem er morgen op attenderen +ralf+

ik attendeer jouw om vinny te attenderen
:+
 
Last edited:
Member BCR said:
Ik kon het amper bevatten gister .
Kon er niet bijzijn wegens andere werkzaamheden.
Ver boven mijn verwachtingen.
Dun moordmachine zei Vinny ...


P.s. Grafieken worden zo snel mogelijk gemailt.!!

idd een moordmachien ik denk wel at dit het wachter waard was niet ? 8P
 
VRC-ROX said:
zo staat het @ site van scootermania

ENKELE BEHAALDE TOP METINGEN OP ONZE BANK !!
Prepa & Afgestelde Scooters van (part.) klanten

NRG - 22.62 pk Evo 1 (Vrc Comp.T ) -28 Keihin - HR4 - Hebo Krukas (Breskes Coast Member) Fin. 1/04
SPIROX - 22.27 pk C21 - Speed - Hebo krukas - Hebo Vario -28 mm Keihin (bst)
BOOSTER - 13 pk Minarelli vert blok - Hebo cilinder ! - air -orig.achterpoulies ! (*Think)
AEROX - 21.02 pk Manston 2 - HR2 (laatste prod) - PVL digitaal - 28 Keihin (*Greg) IN PROGRESS
AEROX - 19.6 pk Athena Racing - Sellettra Analoog - 28 Keihin - C21 (Donny/Robo) IN PROGRESS
AEROX - 20.4 pk Speed - Hebo kruk - 28 keihin - c21 - MHR overrange (Donny/Robo) IN PROGRESS
ZIP SP - 18.6 pk Manston - HR2 - PVL - 19mm - Hebo Vario (*Timmy) (2002)
RS AM6 - 19.8 pk Manston Replica- 24mm Mikuni - HR4 (prototype) - PVL - Boite orig (*Steve)
SONIC - 12.5 pk Manston50 - 21mm - Ontsteking Orig. (*Mini)
SONIC - 18.16 pk Manston std! - 28 Keihin - Selettra Analoog - Boite&Poulies orig - C21 (*Bocky)
STALKER - 20.05pk Manston1 - 28 Keihin - HR3 - (Domi)
JOG RR - IN PROGRESS ! (*Scoot Design/Lier)
ZIP SP 2000 - IN PROGRESS ! (*Scoot Design/Lier) Target +23 ! Fin. +- 5/04/2005
ZIP SP - 19.2 IN PROGRESS ! Manston ! - HR4 - 19mm (*Fam.Thuy)
AEROX - IN PROGRESS ! (D&L-LS bikes/Lint)
HEBO ZIP SP 2005 - IN PROGRESS (*Hebo Racing bnl)
SCOOTERMANIA SCOOT - IN PROGRESS (*ScooterMania Europe)
SCOOTERMANIA BOOSTER - IN PROGRESS Target 14-15pk! Min.vertikal air cooled.

Ik sta d'r niet bij +pippi+
 
Sander said:
neej, maar heb daar wel ooit eens 20.51 pk gehaald :). Niet dat ik het belangrijk vind ofzo, maar toch ;)


dt is de grafiek van klanten jouwe staat er ook bij bij meetings greetz +ralf+
 
davidoff said:
Man man man Wa een hoop zeikers ... Hij heeft de score, hij heeft het bewijs dus stop met zagen ... ahja Bst zeer mooie score !!!! Waar is den tijd da ge mijne yasuni nog kocht :p Ik zou zegge: laat u ni zenuwachtig maken door die manne en laat ze maar is wa zien é. Misschien ooit begin ik ook wel eens met een project

Groetjes dave


Hehehe, idd idd das al een tijdje geleden he :d ! Begin ook maar een project ! Hoe meer zielen met een project hoe meer vreugd :p

Greetz
 
Member BCR said:
Yo Spirox.

Check website van Mania.
Ik sta in behaalde pk's scores net boven je.
Minimaal verschil. :P

Sorry voor de late reactie hierop, ben heel de vakantie niet thuisgeweest :p! Echt nette score ! Respect hiervoor ! Veel valt er niet op aan te merken he ! Hehe :)
 
Mol said:
Ik heb toch nog even een vraagje voor Vinny :) Ga nou niet zitten zeuren en zie dit niet als flame, ik wil gewoonweg zijn ervaring weten.

Als ik metingen maak (wat ik vaak genoeg doe met allerlei scooters) dan krijg ik met dezelfde afstelling meestal wel 2, 3, 4, 5, 6 bijna exact gelijke grafieken. Wat mij opvalt bij deze metingen, dus de grafiek die gepost is is dat je in 2 runs 0,6pk verschil hebt en dat vind ik persoonlijk bizar groot.

Hier een paar links naar grafieken van mij om te verduidelijken wat ik bedoel:

http://mol.scooterforum.net/mol_nrg_13-10-2003.jpg
http://mol.scooterforum.net/nrg_grafiek_oisterwijk_vdkruijs01.jpg
http://mol.scooterforum.net/nrg_grafiek03.jpg

Nog even uitleg, bij de eerste grafiek zie je 2 van de 6 metingen. B1 en B3 (wit/groen). De A en C metingen waren met andere rollen.
De 2e grafiek was op de bank van v/d Kruijs op een meeting. 4 runs die eigenlijk alle 4 strak over elkaar vallen.
De 3e gaat het om de groene/blauwe lijn. De rode was mijn hoogste meting die ik daarvoor had staan, daarom staat die er ook bij maar die moet je maar even wegdenken.

Vinny wat is jou ervaring hiermee? Aangezien ik van andere scooters die bij jou op de bank zijn geweest ook weleens van die rare verschillen heb gezien in 2 runs/1 minuut tijd.

Nogmaals, dit is geen flame, ik vind de score van 22,2pk hoog/goed/bizar, maar ik vraag me gewoon af hoe deze verschillen er komen. Als er een goede verklaring voor is zijn er gelijk een hele hoop fabeltjes uit de wereld.


Mol,

Als je verschillende metingen achter elkaar doet, en je ziet dat elke meting een lagere score geeft dan weet je toch dat het van binnen te warm wordt. Dan bedoel ik dus dat de speling tussen cilinder en zuiger. Dit kan verschillende oorzaken hebben: koud al een te kleine zuigerspeling, mengsel te arm, te weinig koeling enz enz.
Het kan in dit geval ook gewoon zijn dat de koeling op de testbank tekort schiet, dus dat de scooter gewoon teveel opwarmt zodat deze boven zijn bedrijfstemperatuur komt te zitten.
Snapje?
 
Johan... said:
Mol,

Als je verschillende metingen achter elkaar doet, en je ziet dat elke meting een lagere score geeft dan weet je toch dat het van binnen te warm wordt. Dan bedoel ik dus dat de speling tussen cilinder en zuiger. Dit kan verschillende oorzaken hebben: koud al een te kleine zuigerspeling, mengsel te arm, te weinig koeling enz enz.
Het kan in dit geval ook gewoon zijn dat de koeling op de testbank tekort schiet, dus dat de scooter gewoon teveel opwarmt zodat deze boven zijn bedrijfstemperatuur komt te zitten.
Snapje?
Ehm ik snap wat je bedoelt, maar dan nog heb ik het nog nooit zo gezien. Op geen enkele bank en zelfs niet met de allergevoeligste setup..
Verder allang met Vinni over gesproken, zit allemaal wel goed, dus ik snap niet dat je dit topic hiervoor omhoog kickt :p
 
Het word weer eens tijd voor een updatje ! Met nog drie weken te gaan voor de meeting in Lint ! Werd het tijd het tijd om men scoot volledig deftig in mekaar te steken dat hij helemaal perfect staat tegen lint ! Daarom kader helemaal gestript en trug een mooi laagje verf gegeven !







Greetz
 
Back
Top