SpiRox Project VRC Tuned

yoyo

speedingscoot said:
en komt hij terug in het rood ? of gaan jullie een gezamenlijke kleur nemen ?(weet niet of jullie , omdat je gesponserd wordt, bij een team ofzo behoren ?)
pimpy brommer , knalle doet hij wel , dankzij vinny ....

ff aan vinny , als ik de naam bob putzeys zeg , zie je dan ook zo een toekoms in zijn lc next want hij gaat er toch volgens mij ook voor gaan , niet ?
yo bobke hier , ff vraagske wie zijt gij eigenlijk?? ik ben nog maar een paar keer bij vinny geweest dus denk ni echt dat hij mij gaat kennen ... ik ga het volgende deel van mijn setup ergens in maart halen bij vinny zodat ik en RCT Tuning hem motorisch helemaal klaar kunnen maken ... dan de kappen nog en dan zult ge hem wel zien op straat ;)
wil wel eens sprinten op lelystad tege deze spirit (rood met witte kader lc...)
eens zien hoeveel verschil het gaat zijn !!

grtz bobke
 
Stop nouw met zagen aub ! Ik word er mottig van ! Het boeit me echt niet hoor al die zever van deze score kan niet dit en dat ! Volgens kunnen jullie het gewoon niet hebben dat ik zoveel pk's heb gescoord ! Als ik nouw zouw zeggen dat ik een nederlanders was en op een koopmans bank ofdergelijke was geweest zouwde jullie allemaal niet zoveel zeveren ! Gewoon door het feit dat ik een belg ben en dat het door vinny getuned is hebben jullie allemaal zoveel commentaar ! Ik lig toch ook niet te zagen op andermans profielen van jij hebt zoveel dat kan niet dit en dat ! Houw het nu eens lollig @ dit forum ipv anderen af te breken en ongeloof uittespreken ! Meer ga ik hier niet meer over zeggen ! De grafieken zijn er dus dit bewijst genoeg voor mij ! En ga nouw AUB effe trug ontoppic !!!
 
afcbf said:
Stop nouw met zagen aub ! Ik word er mottig van ! Het boeit me echt niet hoor al die zever van deze score kan niet dit en dat !

haha kerel daar hebt ge zelf voor gezorgd za (ik heb het over dat 'special' ding) dus moet ge nu niet komen wenen.

Verder ben ik benieuwd hoe het totaalbeeld eruit gaat zien.
 
Spasta said:
haha kerel daar hebt ge zelf voor gezorgd za (ik heb het over dat 'special' ding) dus moet ge nu niet komen wenen.

Verder ben ik benieuwd hoe het totaalbeeld eruit gaat zien.

Ik ben er niet over beginnen zeggen van dit special ding heeft het gedaan en zonder da en dit en dat ... Jullie zijn gewoon allemaal beginnen raden en zagen wat het zouw zijn !
 
afcbf said:
Ik ben er niet over beginnen zeggen van dit special ding heeft het gedaan en zonder da en dit en dat ... Jullie zijn gewoon allemaal beginnen raden en zagen wat het zouw zijn !

HAHAHA GAAT OUT.
jij en vinny enzo zijn beginnen te zeggen van blablabla wij hebben er iets speciaals inzitten. kijk maar goed. wij zeggen niks en als je het ziet mag je ook niks zeggen en BLA BLA BLA.

Vind je het gek dat mensen beginnen gokken. Logisch redeneren is er ook niet meer bij voor jou precies.

Daarom mss dat je alles door vinny en anderen laat doen?

maargoed, verder ga ik gewoon pmmen :*
 
Spasta said:
HAHAHA GAAT OUT.
jij en vinny enzo zijn beginnen te zeggen van blablabla wij hebben er iets speciaals inzitten. kijk maar goed. wij zeggen niks en als je het ziet mag je ook niks zeggen en BLA BLA BLA.

Vind je het gek dat mensen beginnen gokken. Logisch redeneren is er ook niet meer bij voor jou precies.

Daarom mss dat je alles door vinny en anderen laat doen?

maargoed, verder ga ik gewoon pmmen :*

Op jouw domme reacties ga ik gewoon niet meer reageren !
Srr dit is nutteloos!
 
afcbf said:
Ik had eerst een recht spruitstukje maar hiervoor moest ik nog een wigje vinden ! Dus heb ik gewoon maar een krom hebo spruitstukje genomen ! Dat is evengoed zo dan dat de carbu naar achter steekt hoor ;)

Ik zeg ook niet of het minder of beter is, na mijn idee is een recht spruitje met wigje sowieso nadeliger qua traject wat je mengsel moet afleggen.

Voor de rest, tja die score is hoog en netjes weg gezet. Had je maar 1 keer zo´n hoge run of kon je die score redelijk constant houden met een paar runs?

En voor veel mensen die het niet geloven, er komen genoeg meetings dit jaar waar veel banken komen en dan kan deze scooter het bewijzen of t ding echt zo knalt als ie nu doet!
 
Ik vind het geweldig om dit te lezen +ralf+ Echt gewoon vermakelijk..

Ik zie grafieken over elkaar lopen van 20.1 naar 22.7 pk, vreemd dat je zoveel vermogenswinst kan pakken op 1 avond. Maargoed....

We zullen zien, wat de scooter scoort op een meeting. Tot dusver heeft een scooter van scootermania nog nooit tijdens een meeting de 20+ pk gehaald... Hopen dat jij daar verandering in brengt ;)
 
Arno said:
Ik zeg ook niet of het minder of beter is, na mijn idee is een recht spruitje met wigje sowieso nadeliger qua traject wat je mengsel moet afleggen.

Voor de rest, tja die score is hoog en netjes weg gezet. Had je maar 1 keer zo´n hoge run of kon je die score redelijk constant houden met een paar runs?

En voor veel mensen die het niet geloven, er komen genoeg meetings dit jaar waar veel banken komen en dan kan deze scooter het bewijzen of t ding echt zo knalt als ie nu doet!

idd hou nu op met dat kinderachtich gedoe daar zijn andere site's voor back ontoppic nu
 
Arno said:
Ik zeg ook niet of het minder of beter is, na mijn idee is een recht spruitje met wigje sowieso nadeliger qua traject wat je mengsel moet afleggen.

Voor de rest, tja die score is hoog en netjes weg gezet. Had je maar 1 keer zo´n hoge run of kon je die score redelijk constant houden met een paar runs?

En voor veel mensen die het niet geloven, er komen genoeg meetings dit jaar waar veel banken komen en dan kan deze scooter het bewijzen of t ding echt zo knalt als ie nu doet!

Hoogste run was dus 22.272pk, scoot heeft buiten deze score nog eens driemaal de 22 gehaald ! En meerdere malen +21.5 !
 
Sander said:
Ik vind het geweldig om dit te lezen +ralf+ Echt gewoon vermakelijk..

Ik zie grafieken over elkaar lopen van 20.1 naar 22.7 pk, vreemd dat je zoveel vermogenswinst kan pakken op 1 avond. Maargoed....

We zullen zien, wat de scooter scoort op een meeting. Tot dusver heeft een scooter van scootermania nog nooit tijdens een meeting de 20+ pk gehaald... Hopen dat jij daar verandering in brengt ;)


Grafiek van 20.401 , 20.469 en 21.018 was van toen de vario en de onsteking nog niet afgesteld waren ! Alle andere runs van de grafiek 21.648 en 22.272pk zijn van een volledog afgestelde scoot !
 
afcbf said:
Hoogste run was dus 22.272pk, scoot heeft buiten deze score nog eens driemaal de 22 gehaald ! En meerdere malen +21.5 !

Dat klinkt goed, nu die score nog is laten zien op meetings wat Sander zegt :)
 
Ik heb toch nog even een vraagje voor Vinny :) Ga nou niet zitten zeuren en zie dit niet als flame, ik wil gewoonweg zijn ervaring weten.

Als ik metingen maak (wat ik vaak genoeg doe met allerlei scooters) dan krijg ik met dezelfde afstelling meestal wel 2, 3, 4, 5, 6 bijna exact gelijke grafieken. Wat mij opvalt bij deze metingen, dus de grafiek die gepost is is dat je in 2 runs 0,6pk verschil hebt en dat vind ik persoonlijk bizar groot.

Hier een paar links naar grafieken van mij om te verduidelijken wat ik bedoel:

http://mol.scooterforum.net/mol_nrg_13-10-2003.jpg
http://mol.scooterforum.net/nrg_grafiek_oisterwijk_vdkruijs01.jpg
http://mol.scooterforum.net/nrg_grafiek03.jpg

Nog even uitleg, bij de eerste grafiek zie je 2 van de 6 metingen. B1 en B3 (wit/groen). De A en C metingen waren met andere rollen.
De 2e grafiek was op de bank van v/d Kruijs op een meeting. 4 runs die eigenlijk alle 4 strak over elkaar vallen.
De 3e gaat het om de groene/blauwe lijn. De rode was mijn hoogste meting die ik daarvoor had staan, daarom staat die er ook bij maar die moet je maar even wegdenken.

Vinny wat is jou ervaring hiermee? Aangezien ik van andere scooters die bij jou op de bank zijn geweest ook weleens van die rare verschillen heb gezien in 2 runs/1 minuut tijd.

Nogmaals, dit is geen flame, ik vind de score van 22,2pk hoog/goed/bizar, maar ik vraag me gewoon af hoe deze verschillen er komen. Als er een goede verklaring voor is zijn er gelijk een hele hoop fabeltjes uit de wereld.
 
Back
Top