SpiRox Project VRC Tuned

ja is ook echt niet moeilijk om te vinden als je een beetje goed kijkt :rolleyes:
maarja omdat dat geheimpje:p goed uitpakt op deze scooter wil niet zeggen dat het op elke scoot werkt volgens mij, en nu zwijg ik })
 
en komt hij terug in het rood ? of gaan jullie een gezamenlijke kleur nemen ?(weet niet of jullie , omdat je gesponserd wordt, bij een team ofzo behoren ?)
pimpy brommer , knalle doet hij wel , dankzij vinny ....

ff aan vinny , als ik de naam bob putzeys zeg , zie je dan ook zo een toekoms in zijn lc next want hij gaat er toch volgens mij ook voor gaan , niet ?
 
speedingscoot said:
en komt hij terug in het rood ? of gaan jullie een gezamenlijke kleur nemen ?(weet niet of jullie , omdat je gesponserd wordt, bij een team ofzo behoren ?)
pimpy brommer , knalle doet hij wel , dankzij vinny ....

ff aan vinny , als ik de naam bob putzeys zeg , zie je dan ook zo een toekoms in zijn lc next want hij gaat er toch volgens mij ook voor gaan , niet ?

kleur wordt dezelfde als onze en hier is ook nog een lc-next in aantocht dus maak er iets goeds van dan hebben we concurentie +ralf+ :)
 
ik moet het allemaal nog zien of dat ding wel zo bar is, tis namelijk op een testbank getest en je ken dit soort dingen onderling regelen.

ik zie hem graag op een andere bank staan
 
speedingscoot said:
ff aan vinny , als ik de naam bob putzeys zeg , zie je dan ook zo een toekoms in zijn lc next want hij gaat er toch volgens mij ook voor gaan , niet ?

Hij zal er zeker voor gaan, het geheime onderdeel zit immers al in zn blok.

Welke kleuren worden de spirox nu? of heb ik erover gelezen?
 
haha ik denk da ik het nu ook weet maar het is zo'n belachelijk scheef gelul om te zeggen dat er iets wannabe speciaals inzit en dan te zeggen dat iemand die het ziet het niet mag zeggen.

maarja, ieder z'n bezigheid natuurlijk
 
BETA-HGS said:
ik moet het allemaal nog zien of dat ding wel zo bar is, tis namelijk op een testbank getest en je ken dit soort dingen onderling regelen.

ik zie hem graag op een andere bank staan

Klopt, daar heb je zeker gelijk in, het is precies als je op alleen maar 1 bank heb getest, dus we zullen het wel zien in lely ofzo +ralf+
 
Machiel. said:
Klopt, daar heb je zeker gelijk in, het is precies als je op alleen maar 1 bank heb getest, dus we zullen het wel zien in lely ofzo +ralf+

Scootje zal in LINT (Belgie 22mei) op de bank komen te staan na de sprints ! Dit is weer de bank van scootermania, maar dan je kan vergelijken met andere scoots die ook een +20tal pks hebben ;)
 
Back
Top