afcbf said:
Ding knalt idd als de tering 8P8P8P8P8P8P
afcbf said:
Vaporized@XtremeSR said:Ding knalt lekker hoor !...
Had je btw maar 1 run @ 22.27Pk ?, en heb je ook filmpjes van het banken ?
F15 DD said:Setup zou nog wel bruuter kunnen...?
Maar voor de rest mooie score hoor!!!
Spasta said:ja, staat er toch. hij is stage 1 tuned
Spasta said:ja, staat er toch. hij is stage 1 tuned
Marco_v_W said:die stages zegt helemaal niks, dus hij zal bij stage 5 24 pk levereren ?
wel interessant die hebo vario.. ook nog de malossi getest vinny ?
Vinny! said:ps : in zijn setup zit nog iets belangrijk !! Wie zoekt die vindt.
Vinny! said:Stages !?? Gewoon afhankelijk van het budget en goede setup en doeleind (meetings/sprints/racen). Niet door een Stage(1>5,6,7) cilinder wil zeggen dat je vlamt of scoort !! Het zit m in het afstellen van de 2takt puzzel.
Bijna alle vario zijn al getest geweest, zelfs prototypes.
Polini, Evo, Malossi ,Mhr, Costa, TJT, KRD, ...
Voor Minarelli toch best voor mij Hebo, niet omdat we meer dan 6 jaar import doen. Maar komt gewoon beste uit alle testen.
De voorplaat is tevens ook belangrijk, kan soms rare resultaten opleveren.
Veel klanten hebben het met hun eigen ogen kunnen zien op testbank.
1pk tot 1,5pk verschil.
Nogmaals, heel het transmissie/koppeling gedeelte is een zeer belangrijk onderdeel.
Die de meeste wat links laten liggen. Krukas Pks hebben de meeste, maar naar het achterwiel krijgen is de boodschap.
Zijn nu bezig met een nieuwe Racing Vario voor Hebo . Met 2 soorten helingsgraden voor rollen. Wel werkend met 3 rollen !
Om het gebruik van hele lichte rollen beetje te vermijden.
Nog uitgebreider voor het afstellen maw.
ps : in zijn setup zit nog iets belangrijk !! Wie zoekt die vindt.
Scoot rijdt niet op Moto124, gewoon 98 + de bekende ELF HTX olie.