SpiRox Project VRC Tuned

Vaporized@XtremeSR said:
Ding knalt lekker hoor !...

Had je btw maar 1 run @ 22.27Pk ?, en heb je ook filmpjes van het banken ?

3 runs boven de 22 (51°-52° - 13900)
,Meeste waren tussen 21,4 en 21,9.

Weldra staat er een webcam in nieuwe testruimte !!
Filmpjes - live stream !!
 
-Malossi MHR Speed VRC Tuned Stage I
-Malossi MHR Roter+Digitronic
-Malossi MHR Overange Poulies 128mm
-Malossi MHR Kevlarbelt
-Malossi MHR VL14 Membraam
-Malossi MHR Delta Clutch
-Malossi MHR Wingbell
-Malossi MHR 13/44 Vertanding
-Hebo 12 pen krukas
-Hebo Vario
-Hebo Spruitstuk 28mm VRC Tuned
-Yasuni C21
-TP Nardo vertandingsdeksel
-28mm Keihin D-Slide
-Carters SPECIAL VRC Tuned
-Killswitch
-Hebo Temperatuur teller
-NGK Race Bougiekabel
 
al die top scooters rond de 21pk moeten allemaal achter elkaar aan op een bank zoals op lelystad dan zal de echte winnaar bekend worden.

maar mooie score!!!!
 
Marco_v_W said:
die stages zegt helemaal niks, dus hij zal bij stage 5 24 pk levereren ?


wel interessant die hebo vario.. ook nog de malossi getest vinny ?

Stages !?? Gewoon afhankelijk van het budget en goede setup en doeleind (meetings/sprints/racen). Niet door een Stage(1>5,6,7) cilinder wil zeggen dat je vlamt of scoort !! Het zit m in het afstellen van de 2takt puzzel.


Bijna alle vario zijn al getest geweest, zelfs prototypes.
Polini, Evo, Malossi ,Mhr, Costa, TJT, KRD, ...
Voor Minarelli toch best voor mij Hebo, niet omdat we meer dan 6 jaar import doen. Maar komt gewoon beste uit alle testen.
De voorplaat is tevens ook belangrijk, kan soms rare resultaten opleveren.

Veel klanten hebben het met hun eigen ogen kunnen zien op testbank.
1pk tot 1,5pk verschil.

Nogmaals, heel het transmissie/koppeling gedeelte is een zeer belangrijk onderdeel.
Die de meeste wat links laten liggen. Krukas Pks hebben de meeste, maar naar het achterwiel krijgen is de boodschap.

Zijn nu bezig met een nieuwe Racing Vario voor Hebo . Met 2 soorten helingsgraden voor rollen. Wel werkend met 3 rollen !
Om het gebruik van hele lichte rollen beetje te vermijden.
Nog uitgebreider voor het afstellen maw.

ps : in zijn setup zit nog iets belangrijk !! Wie zoekt die vindt.

Scoot rijdt niet op Moto124, gewoon 98 + de bekende ELF HTX olie.
 
wat is zo speciaal aan die carters gedaan ? echt wel vet da de belgen ook zeeeeeeer goed biginnen te komen en super scores planten . keep on doing the researsh.

RESPECT
 
Vinny! said:
ps : in zijn setup zit nog iets belangrijk !! Wie zoekt die vindt.

WIe vindt en test, zal het weten.
Zomaar prijs geven is te gemakkelijk! Resaerch kost geld en tijd.
Mensen (klanten) die het weten zullen hun lippen wel stil houden en zo houden.
Natuurlijk dienen alle onderdelen aangepast te worden (cilinder, carters)

In dit project is iets te vinden waarmee Minarelli plots meer rivaal wordt van Piaggio !

Hebben zo eens op races (5 jaar geleden) alle Malossi & Polini Zip Sp laten rieken aan Hebo Sonic ! Koppel !!


On topic graag nu. gaat ten slotte over SPirox project.
 
Vinny! said:
Stages !?? Gewoon afhankelijk van het budget en goede setup en doeleind (meetings/sprints/racen). Niet door een Stage(1>5,6,7) cilinder wil zeggen dat je vlamt of scoort !! Het zit m in het afstellen van de 2takt puzzel.


Bijna alle vario zijn al getest geweest, zelfs prototypes.
Polini, Evo, Malossi ,Mhr, Costa, TJT, KRD, ...
Voor Minarelli toch best voor mij Hebo, niet omdat we meer dan 6 jaar import doen. Maar komt gewoon beste uit alle testen.
De voorplaat is tevens ook belangrijk, kan soms rare resultaten opleveren.

Veel klanten hebben het met hun eigen ogen kunnen zien op testbank.
1pk tot 1,5pk verschil.

Nogmaals, heel het transmissie/koppeling gedeelte is een zeer belangrijk onderdeel.
Die de meeste wat links laten liggen. Krukas Pks hebben de meeste, maar naar het achterwiel krijgen is de boodschap.

Zijn nu bezig met een nieuwe Racing Vario voor Hebo . Met 2 soorten helingsgraden voor rollen. Wel werkend met 3 rollen !
Om het gebruik van hele lichte rollen beetje te vermijden.
Nog uitgebreider voor het afstellen maw.

ps : in zijn setup zit nog iets belangrijk !! Wie zoekt die vindt.

Scoot rijdt niet op Moto124, gewoon 98 + de bekende ELF HTX olie.

ik weet denk ik wat je bedoeld? :p

hint ervan het hoort niet op dit blok normaal! :*
 
Back
Top