SpiRox Project VRC Tuned

Er zijn oneindig veel combinaties die je kan testen ;) Mss ff de lotto winnen, kun je weer aan de slag :D

Wel nette score, niet gedacht dat een hebovario zo'n geweld aankon :)

Ben benieuwd wat er verder nog komen zal, mooi likkie verf zou wonderen doen :p
 
DME3 said:
Er zijn oneindig veel combinaties die je kan testen ;) Mss ff de lotto winnen, kun je weer aan de slag :D

Wel nette score, niet gedacht dat een hebovario zo'n geweld aankon :)

Ben benieuwd wat er verder nog komen zal, mooi likkie verf zou wonderen doen :p

Hehehe, ik heb heus de lotto niet gewonnen hoor 8P ! (was het maar waar +ralf+) Nu de motor in orde staat voor de eesrte meeting die komt word heel het uiterlijk onder handegenomen ! Een van de weken worde alle kappen naar de carrossier gedaan, en word de scoot helemaal trug proper gezet ! Zoals carters,carterdeksel,waterpompdeksel gepolierd worden, alle kabels mooi weg werken etc ...
 
Marco_v_W said:
die stages zegt helemaal niks, dus hij zal bij stage 5 24 pk levereren ?


wel interessant die hebo vario.. ook nog de malossi getest vinny ?

dat zeg ik toch ook niet. ik geef alleen antwoord op die gast z'n vraag.

De ts zegt dat hij stage1 tuned is dus bevestig ik dat effe.
Als er nou nog niet veel aan gedaan is kan het toch zijn dat er later nog een hogere score uitkomt als hij volledig bewerkt is.

Moet je niet tegen mij beginnen :L

Grtz Hans
 
het enige wat niet zou thuis horen in dat lijstje lijkt mij de hebo vario omdat alles zo goed als malossi is, en het 28mm spruitstuk omdat de meeste een 25mm nemen met 28keihin carb? :p verder vet project en op naar meer pk's he;)
 
Roedi.. said:
het enige wat niet zou thuis horen in dat lijstje lijkt mij de hebo vario omdat alles zo goed als malossi is, en het 28mm spruitstuk omdat de meeste een 25mm nemen met 28keihin carb? :p verder vet project en op naar meer pk's he;)
de spruitstukken zijn beide 22-28 mm :) het is maar net wat je erbij zet.maar als het goed is is het de digitronic op zn ontsteking,vinny??
 
[5th] klaas said:
de spruitstukken zijn beide 22-28 mm :) het is maar net wat je erbij zet.maar als het goed is is het de digitronic op zn ontsteking,vinny??
alle malossi rotors zijn met epron/digitronic, ook de oude modellen, staat erop :)
 
Vinny! said:
Voor diegene die het vinden, hou het persoonlijk !!

idem als PIN code.
Hopelijk wordt scoot al wat optisch verbeterd tijdens weekend.
Tot Dinsdag.

ja scoot staat nu bij hem thuis BST ging verder doen aan de kappen zodat ze samen met de onze naar de carrosier kunnen want het word stilaan tijd daarvoor mja zie je dinsdag wel vinny greetz :D
 
Ben zelf ook wel nieuwsgierig naar het geheim maar begrijp best dat je het voor jezelf wilt houden ;)
Kan zelf wel op enkele dingen komen, maar denk dat die wat bij het haar gegrepen zijn :)
 
Arno said:
Waarom rijd je nog met een krom spruitje?

Ik had eerst een recht spruitstukje maar hiervoor moest ik nog een wigje vinden ! Dus heb ik gewoon maar een krom hebo spruitstukje genomen ! Dat is evengoed zo dan dat de carbu naar achter steekt hoor ;)
 
Back
Top