SSR - Spirox

Status
Not open for further replies.
alstu, in [IR] ja, als het gaat buigen dan moet ik maar een nieuwe maken of toch weer de oude metalen gebruiken.maar dat zie ik dan wel
 
en dan weer een updateje:)

omdat ik aan eenbrakning klauwtje kan komen (mizzle) lijkt het me wel leuk om er achter ook een te monteren met de tjt 220mm schijf.

en met wat passen en meten: tadaaa!!

2laxxly.jpg
 
te verwachten?? ben ik zo voorspelbaar?


dit is niet me kieslervelg die er op komt, dit is ff een velg voor er onder zodat het een beetje stabiliteit heft bij het stil staan . anders moet het op me gepolijste blok liggen en krijg ik er krassen op.
 
probeer het dan ook eens met de kiesler velg ik denk niet dat dit gaat passen aangezien ik met de kiesler velg en me klauw std al problemen had, heb toen een kiesler ventiel aan moeten schaffen en nu past die net.
 
Luukje is goed in onmogelijk dingen werkend te krijgen, dus zal wel lukken.
Gaat wel echt super uitzien met 2 van zulke braking klauwtjes, en leuke velgjes:~

Weet je al welke kleuren het beestje word?
 
probeer het dan ook eens met de kiesler velg ik denk niet dat dit gaat passen aangezien ik met de kiesler velg en me klauw std al problemen had, heb toen een kiesler ventiel aan moeten schaffen en nu past die net.

k heb altijd al met 220mm schijf achter gereden zonder problemen, heb wel het een en het ander aan gepast. het word wel iets krapper met deze klauw, maar dat moet denk ik wel lukken
 
updateje:

gisteren een 2e braking remklauw gekocht .
vandaag op stap geweeest met steef ( thunderblade)
eerst me frame weg gebracht naar de coater voor een mooi kleurtje.
en op de terugweg ff langs epc geweest, daar het volgede gehaald+ besteld:
- lelijke rooien mhr e13 filter.
- denzo e34 bougi
- braking remblokken besteld
- NX kitje besteld!!

soon more


edit! ook nog cadeautje gekocht voor puntje, omdat ie zo lief is geweest om mijn klauwtje op te halen!!
thanx dude, paketje is onderweg
 
Last edited:
Hoe kan het ook anders; de NX kit is een feit :W, ik vin je scooter echt vet, veel meer custom shit kan er niet op :D, ga zo door man!

Groetjes bas
 
edit! ook nog cadeautje gekocht voor puntje, omdat ie zo lief is geweest om mijn klauwtje op te halen!!
thanx dude, paketje is onderweg


Lekker bezig Luuk. Beter dat je een NX kitje besteld hebt :).

Cadeautje voor mij :love: :love: Wat is Luuk toch weer lievv9||6
 
Last edited:
NX???????:-:
dan moet ik ook maar eens langs gaan daarvoor:p hahahahaha
Bedankt dat je mijn velgen hebt meegenomen nog:henko: grtz Ivo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top