SSR - Spirox

Status
Not open for further replies.
hey

ziet er allemaal heel vet uit ,alleen waarom van die duren rempompen en dan 2 verschillende reservoirs of komen daar nog 2 dezelfde voor ?
 
nou luuk ziet er weer mooi uit! Zoiets koop je idd voor de looks en ZOO duur zijn ze nu ook weer niet! Had ik dat geweten had ik mijne nooit laten polijsten door een bedrijfje maar had ik ze ook besteld hoor. Mss een ideetje voor binnekort!

Nou samenbouwen met mooi gecoate onderdelen, dikke paint en ja alles nog een keertje poetsen ... ? :#

KEEP GOING :p
 
en dan nu ff op me stuurtje

2a7e690.jpg


432t0yt.jpg
 
vet!!! echt wel netjes die 2 resevoirs, alleen waarom zulke verse potjes, en dan zulke a-mooie handvaten erop :( vor de rest zeer net project
 
updatje.

me voorkap had ik al een tijdje geleden bewerkt voor wat extra koeling.
zie hier het resultaat, vind het wel aaridg.

2is7ecy.jpg



ook nog me banjo's gepolijst ;)

2qsp05e.jpg



en nog eem close-upje van me 6 hoekige zwarte alu stangetjes.

29w3bph.jpg



en ik me ophanging van me paddoc van alu gemaakt en deze gepolijst ,. helaas niet goed te zien op de foto. maar je, je weet wel hoe het uit ziet, bling bling. 8P

2qu0pj9.jpg



edit:

als je je nu afvraagt, waarom blinkt die carterkap nog niet? ik ben er aan bezig maar raak helemaal gefrustreerd van die kut standaard coating. deze is er echt niet af te krijgen :S
 
Hihihi , die std coating zuigt idd , zit je als een malle op te schuren .

Voorkap ben ik niet helemaal fan van .

Je stuur zit btw wel echt laag , maar je remslangen schuren zo toch op de voorkap of niet ?

EDIT : Geen clamp 8P.
 
er zit ook nog geen voorvork in waar een stuurklem om kan, dus kan ik het stuur moeilijk op de juiste hoogte zetten. en dat er mensen zijn die de voorkap" booster model" niet mooi vinden vind ik juist prima , blijft er temiste variatie in de scooter wereld.
 
er zit ook nog geen voorvork in waar een stuurklem om kan, dus kan ik het stuur moeilijk op de juiste hoogte zetten. en dat er mensen zijn die de voorkap" booster model" niet mooi vinden vind ik juist prima , blijft er temiste variatie in de scooter wereld.

Ik had et over de gaatjes . Model voorkap vind ik wel vet :p.
 
Std coating van die carterpan zuigt idd erg hard en schuren tot je bloed en nog geen resulaat.

Gewoon paar keer verfafbeit erop en de kleine hoekjes goed schuren en komt zeker goed!

Wanneer gaat je frame trouwens weg voor coating ? en al enige kleuren ideetjes ?
 
@ DG
ik wil hem eigenlijk wel afhebben voor Saarbrücken. denk ook wle dat dat lukt, maar dan moet de spuiter opschieten!!!

@ renzoke
frame word volgende week weggebracht, word wss zwart of heel miss paars, maar dat moet ik nog ff kijken

me kappen worden zwart met camelion metaliek achtig iets.en wat hologram effecten.
 
danzij de goede daad van Erwin. heb ik nu ook een ssr shirt, thanx punt!!

[IR]http://i12.tinypic.com/2mpzf5j.jpg[/IR]

[IR]http://i10.tinypic.com/4h863pw.jpg[/IR]
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top