SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
Schuur em dan op :D
Of kort de remhendels dan meteen wat in en polijst ze ofzo.

Geil spookje is het iig wel.
 
eeey Erwin ,

nogsteeds mooi dingetje , ik spreek je denk ik in driewegen wel ff aan !! tis wel een gigantisch stuk rijden :S 200km rijden , echt minder

groetjes Michael.
 
mja, klopt, ene is een mtb hendel en de andere gewoon van een scooter, kan geen kleine remhandel vinden voor rechts. dat is disk natuurlijk ;)

I know, die heb ik nog voor je gekocht;) maar die rechter kan je wel kaal maken en korter. Maar ik zie nu dat je die geleend hebt:)
 
zozo het duurt ff voor het loopt maar nu klinkt hij dan ook wel direct goed! kwil hem weleens over 150 meter zien gaan. Heb je geen filmpje waar je hem een eindje lostrekt?
 
Ja, we hebben wel wat gefilmd dat hij hem opentrekt, maar dan hoor je hem alleen, en als je hem eindelijk ziet op de film is die al aan het remmen,..

At erwin: Je spatbordje ziet goed vast nu hoor :W
 
Ik wil onderin nog wel wat meer vermogen hebben, voorderest rijdt het wel leuk opzich. Heb nieuwe Aim teller gekocht van Harjo, aangezien mijn kapot was. dus die heb ik gelukkig ook op driewegen. en spatbordje heeft danny gefixed als het goed is ;). Dus morgen 7 uur inladen en richting Driewegen.
 
draait een beetje veel toeren onderin of niet?
hij maakt trouwens wel een raar geluidje met burnen, vertanding?

voor de rest een tof ding :), strak en reesz.
 
is gewoon ze 8terband die dat geluid maakt.. verder loopt ie idd wat hoog onderin.. maar wat blijft t toch een lekkere scooter :D
 
Nou erwin, jammer dat ik er niet bij ben bij Driewegen. Maar hopen dat je goeie tijden rijd, een hoge 7 lijkt me het minimale wat ik van je kan verwachten :p

Ik hoor het van je, en @ stein komt die sprint er wel toch? :+

Groetjes Bas
 
Ding zag er vandaag goed uit, maar heb je niet zien sprinten spijtig genoeg.

Heb je wat goede tijden gereden voor de tijdsmeting uitviel ?
 
Was wel geinig vandaag, ff korte update voor ik weer weg ben.
Van wat ik hoorde was 8.16 mijn snelste tijd ofzo, niet echt geweldig maarja het is wat voor eerste keer sprinten :). ik had aan et begin even gebankt met 3.7 gram rollen en toen had ik 19,8 pk rond de 15000 toeren, beetje teveel toeren dus, daarna 4.1 gram erin gegooid, maar draaide nog beetje veel toeren geloof ik, niet meer gebankt daarna.

heb 4 x gesprint ofzo, maarja was wel leuk dagje.
 
Ik vond hem iig zkr niet beroerd lopen als je mij nog net voorbij komt zetten na een latere start :p

Was lachuh erwin ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top