| SSR | Punt Designed B² Phantom

Status
Not open for further replies.
echt een vette fotoshop.
Mijn opmerkingen:
-ik zou die 2 vlakjes onder "SSR" weg halen. Aangezien dit niet echt bij de andere striping past.
-het ssr logo onder het zadel lichtjes draaien. Zodat het gelijk loopt met de onderkant van je zadel.
-het punt hazard logo kleiner maken.
:*
 
Ik zou je niets van alle meningen hier aantrekken. En gewoon die stickers er zo op plakken zoals jij dat wil ;)
 
die streep over de achterkap zou ik niet doen, vriend van me heeft ook zo'n streep op ze phantom (chrome streep op rode lak) maar die streep staat niet echt mooi.
gewoon 'clean' houden:)
 
Ruben said:
Ik zou je niets van alle meningen hier aantrekken. En gewoon die stickers er zo op plakken zoals jij dat wil ;)

+ralf+ amen, je bouwt dat ding toch voor jezelf, lfb wat iedereen ervan vind, als je het zelf maar tof vind
 
Zucht .....

Erwin doe idd wat je zelf leuk vind . Dit is puur reacties van forummers trekken en achteraf toch zeggen dat je het zelf toch niks vind . Niks persoonlijks , maar je kan nog 30 shopjes laten maken en op het eind moet je toch zelf een keuze maken .
 
Ruben said:
Ik zou je niets van alle meningen hier aantrekken. En gewoon die stickers er zo op plakken zoals jij dat wil ;)

langs mijn zijde gewoon maar een suggestie hoor :)
 
Erwin toch maar verder gegaan :p ? je zei al op msn dat je hem zo standaard en leeg vond.. en verder moet je niet zo zeuren je hebt een hele mooie phantom in je bezit..*D Ik zie 1 sticker er niet bij staan ...die moet er nog bij geshopt worden :D... hehe je weet welke ik bedoel:)..

Mja naar mijn mening zou ik zoals menace al zei dat ssr logotje klein beetje draaien en voor de rest is et een top idee, vind et wel vet.!:)

Ciao .! Abeltje..!

edit:// wordt tijd dat we op meetings gaan sprinten:) hehe !:) ..
 
En weer vind ik het niks :). Zit geen eenheid in, het komt op mij over alsof het er zomaar willekeurig op is gezet. Mja.. tis ook wel verrot moeilijk zoiets te maken
 
Nou het ging zo, kheb tig shops gebouwt, en steeds gevraagd wat hem het meeste beviel, en toen zijn we uiteindelijk hier op uit gekomen.

Het blijft een kwestie van persoonlijke smaak, dus dan kun je wel dingen blijven veranderen:p
 
Lycorda said:
Nou het ging zo, kheb tig shops gebouwt, en steeds gevraagd wat hem het meeste beviel, en toen zijn we uiteindelijk hier op uit gekomen.

Het blijft een kwestie van persoonlijke smaak, dus dan kun je wel dingen blijven veranderen:p


Ik vind hem mooi genoeg zo :).! Goedgekeurd door mij.. :)

Ciao,..
 
BT said:
Zucht .....

Erwin doe idd wat je zelf leuk vind . Dit is puur reacties van forummers trekken en achteraf toch zeggen dat je het zelf toch niks vind . Niks persoonlijks , maar je kan nog 30 shopjes laten maken en op het eind moet je toch zelf een keuze maken .

Anders lees je GVD effe, volgens mij heb ik hier nu helemaal niks gevraagd en heeft tom dit gepost, wat lul je nou met je reacties trekken. Vind dit echt gewoon gezeik van jou...

Tekst onder dat logo komt er zoiezo niet.
Ik zie wel wat ik met stickers doe... en vraag deze keer helemaal niks aan jullie.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top