| SSR | Punt Designed B² Phantom

Status
Not open for further replies.
Erwin. said:
Is altijd al duidelijk geweest lijkt me ;). ik heb daarom ook nooit deadlines :p.. ben nu bezig met het ontwerpen van een subtiele/strakke striping. vind het namelijk te kaal zonder.

Nee was je maar zo snel ;) Dan werdt het nog wat .. maargoed we kunnen niet altijd zo hard als mij gaan.
Je mag vd week wel even komen koekeloeren bij mij thuis hoor lange:D, moet ik ook nog een keer bij jou doen !:D

Mzzl*D B
 
Vet die striping, maar die tekst niet.
als je erwin er in een beetje andere stijl opzet (ipv pimp my ride) en op een iets beter geplaatste plek, issie prachtig.
 
Ziet er niet uit die striping :#... veel te druk. Enne @ BT (Dennis). dat veersysteem is zo speciaal nog niet enne het komt er weer onder zodra ik er even de tijd voor heb.
 
Blij dat je het zelf ook niet mooi vind :* Dit is imo niet subtiel wat je volgens mij wou maken. Komt wel goed
 
Dat was ook de bedoeling!:p
maar ik heb even met puntje gesproken over wat hij ongeveer wilt, en er komt een nieuwe soep aan;)
 
Lycorda said:
En maar zeuren:p met of zonder vering, hij blijft vet:)
mijn ideetje:
wtj0ic.jpg


vind het niet tof erwin :) :rolleyes:
 
dragsterlover said:
vind het niet tof erwin :) :rolleyes:

Als je had gelezen had je gezien dat ik er ook weinig aan vind :)... Vind het te druk, tom maakt een nieuwe striping.

Btw, ik koop een 2e frame zodat ik rustig aan mijn veersysteem kan werken en toch een goed frame heb om te rijden.
 
ha beunhaas nog steeds bezig met het spookie

ik zit er wel weer aan te denken om ook weer een scootertje te gaan halen
is toch wel leuk :D

maar van dat frame had je eff tegen me moette zeggen ding had half jaar in me tuin gestaan en toen maar naar de stort gebracht (en jah hij was eerlijk verklaard)

spreek je miss zondag nog wel effe
 
Jesse@SR said:
Misschien moet je er een pinstriper opzetten? Lekker oldskool net zoals je wielen.

Jonge, jij kijkt teveel tv :*. Dat is iets teveel van het goede voor een studentje :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top