| SSR | Punt Designed B² Phantom

Status
Not open for further replies.
hmmz, vandaag erachter gekomen dat het gewoon niet lekker gaat werken met veersysteem, laat wel een nieuwe veerophanging @ frame lassen en dan gewoon met een stang gaan rijdne :). ziet er ws ook niet verkeerd uit :)

Is wel zonde erwin, maar misschien is het wel beter zo.

Mja,, ook al komt er een stang, die gaat het hopelijk ook vet uit ziet :D

Erwin. said:
hmmz, vandaag erachter gekomen dat het gewoon niet lekker gaat werken met veersysteem, laat wel een nieuwe veerophanging @ frame lassen en dan gewoon met een stang gaan rijdne :). ziet er ws ook niet verkeerd uit :)

Waarom niet zoals die ene Aerox maken waar je het met lely over had. Dat is naar mijn mening een stuk eenvoudiger :)

Jammer als je met het systeempje stopt:eek:

1: stuur is mooier! vele malen:)
2: Mooie achterrem handel:P ;)
3: Waarom moet je wat aan je frame laten lassen? Mijn oude framepie is er nog:W met alles er nog origineel op en aan. Eventueel een optie??? spreek je wel weer! Draait het geheel al??

Erwin leuk dat ik je weer gesproken heb in meppel, succes met de opbouw van je scooter want hij word echt super mooi !

Jesse@SR said:
Hoezo gaat het veersysteem niet werken? Passen kappen niet of..?

Kappen passen gewoon en dergelijk, alleen ik vind het teveel gedoe om pas te maken en dergelijk. voorlopig even een staaf achter, kan altijd nog kijke om het veersysteem goed te fixen :P

Is altijd al duidelijk geweest lijkt me ;). ik heb daarom ook nooit deadlines :P.. ben nu bezig met het ontwerpen van een subtiele/strakke striping. vind het namelijk te kaal zonder.

Erwin. said:
ik heb daarom ook nooit deadlines :P..

Kan mezelf daar ook wel in vinden 8)

Scooter word best mooi...alleen jammer dat je nu het meest ''speciale'' aan het ding eraf wilt gaan halen. Maargoed zelf weten :)

Gr

Ik ga mee met de mening van Bram , als je dit eraf haalt , blijft er weinig over buiten de kleur en hetgene wat je dicht hebt gemaakt aan je kappen , wat dan nog speciaal is.

En maar zeuren:P met of zonder vering, hij blijft vet:)
mijn ideetje:
wtj0ic.jpg

Status
Not open for further replies.
Back