| SSR | Punt Designed B² Phantom

Status
Not open for further replies.
Erwin. said:
Gezien.

Ik hoop nu btw toch echt een keer vervoer te kunnen regelen anders is het over en uit met de phantom :p. Kan er nergens mee rijden en om em nou alleen te hebben om naar te kijken is ook niks.

je phantom zelf is toch een vervoer middel..knal er dan gewoon mee op de straat :)..is veel leuker dan 150 meter rechtdoor dacht ik zo:p...
dan heb je der ook meer schik van..dan er alleen maar naar te kijken...

succes met regelen iig..

Laurens
 
Erwin. said:
Gezien.

Ik hoop nu btw toch echt een keer vervoer te kunnen regelen anders is het over en uit met de phantom :p. Kan er nergens mee rijden en om em nou alleen te hebben om naar te kijken is ook niks.

Ey prutser... dat ding rijd pas een week of hoelang of hij rijd nog niet weet ik et .. en je loopt nu al te zeuren over dat je nooit kan rijden:p? Mja snap wat je bedoeld maar komt wel goed joh ;) :) Ciao ...!!

P.S:Kom em zker nog een keertje bewonderen:D
 
michael1986 said:
hallo

jou phantom is echt te gek .
wees er maar zuinig op man .
de kleur is ook echt vet man .
ga zo door .

m.v.g michael

Bedankt :):).

Heb trouwens een Hebo Racing 2 Pia gekocht :p. laat ik ws omlassen voor mijn phantom :)
 
Rol het dan ff richting Flakkee :p

Nee ziet er goed uit Erwin, als je die lip voor die Micra nou verkoopt, en een trekhaak + kar koopt.
 
en tja, wat doe je als je een middagje vrij hebt :p. en 2 spuitbussen hebt staan :p.. Juist ja ff spuiten die handel.

attachment.php

attachment.php
 
vetjes hoor erwin, je had ze alleen wel al wat eerder mogen posten, je was al zeker 15 minuten klaar 8P, hoop dat we dit weekend kunnen branden man, heb er echt eens zin in :), ik spreek je :W,

Hoihooi
 
Zeer mooi erwin ;) khoop je zaterdag te zien vlammen ff je remshizzle fixen en dan komt het goed:D

Kzie je snel grtz Ivo
 
Nog 1 om het af te leren (met schijf), En ze worden idd gecoat als er weer beetje geld is, dit was ff om te kijke hoe het stond.

attachment.php
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top