SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
Volgens mij ligt er meer dan genoeg asfalt in nederland hoor?

Nu wil ik niet zeggen dat je meteen onverantwoordelijk moet gaan knallen op een woonerf. Maar echt wel dat als je kort rijd er een industrie terrein oid in de buurt is waar je wel kan rijden.

Bram het is hier geen hyves, vrienden maken doe je daar maar, en spullen van anderen mollen doe je maar al te graag he :D je kan zelf branden, of ga met ze 2e branden. hiero is terrein & polder genoeg :W meeeetinggg :love:

Boh, jonge toch:(
Echt enorm zonde! het zijn echt van die kleine dingetjes waardoor je idd een grafhekel krijgt aan het hele scooter gebeuren.

Maar je weet het, kheb het je ook al vaker gezegd, stop now and you'll regret it forever:P

Gewoon lekker bijlakken en knallen:D

Zo, na een maandje rust toch maar even een update voor Driewegen..

Heb afgelopen zondag mijn scooter even uitgelaten op een verlaten landweggetje samen met Danny Phantom. Alleen de rollen een beetje aangepast, maarja vind het wel even best voor aankomende zaterdag. Het rijdt opzich niet verkeerd. Alleen zoals al te verwachten was is mijn aim teller toch kapot helaas, dus moet deze week nog een nieuwe aanschaffen.

Heb nog wat foto's gemaakt van afgelopen zondag samen met danny zijn scooter ook. ook heb ik nog paar filmpjes, alleen dat is niet echt boeiend (die upload ik nog wel)

Erwin017.jpg

Erwin018.jpg

Erwin019.jpg

Erwin023.jpg

Erwin022.jpg

Erwin027.jpg

Dit was het weer, plaats de filmpjes binnenkort wel als ik tijd heb.. Nu geen zin in.

hopen op goeie tijden! :D

wel jammer dat ik je "koplamp" door je polyesterwerk zie...

Goede tijden weet ik niet :P, onder de 8 ben ik allang blij.

Dat polyesterwerk valt nu een beetje op, maar in et echt zie je dat allemaal bijna niet. Kijk maar naar mijn foto's op page 1.

idd, het valt mij ook nu pas op, terwijl ik tog echt wel vaker naar je foto's heb zitten kwijlen :D

Van je scooter dus hae? :X

ga je nog wat aan die open gaten doen in de binnenkuip? Ziet erg erg strak uit alleen een chroom fournales veertje zou hem nog beter doen:W

Jupiler kratje is van mij :D,

Erwin, zondag was chill best een lekkere vlamplek die we gevonde hadden..
Jammer dat je aim teller de geest gaf naar een klein uurtje, anders hadde we nog wel even door kunne vlamme..

Heb nu al zin in driewegen *D

Jupiler kratje is van mij :D,

Erwin, zondag was chill best een lekkere vlamplek die we gevonde hadden..
Jammer dat je aim teller de geest gaf naar een klein uurtje, anders hadde we nog wel even door kunne vlamme..

Heb nu al zin in driewegen *D

uurtje vlammen? pffrrt goed bezig puntje, spreek je zaterdag wel.

onder het motto van ik zal ff zeuren: Ik zie twee kleuren remhandels;)

Verderz leuke foto's. Ik hoop voor je dat hij een beetje gaat presteren en onder de 8 lijkt me een leuk streven hoor;)

onder het motto van ik zal ff zeuren: Ik zie twee kleuren remhandels;)

Verderz leuke foto's. Ik hoop voor je dat hij een beetje gaat presteren en onder de 8 lijkt me een leuk streven hoor;)

mja, klopt, ene is een mtb hendel en de andere gewoon van een scooter, kan geen kleine remhandel vinden voor rechts. dat is disk natuurlijk ;)

Status
Not open for further replies.
Back