SSR Malaguti Phantom

Status
Not open for further replies.
*herinnert zich een valpartij op meeting drachten*

Ik weet hoe het is met vers gespoten kapjes, die van mij heeft ook dikke schade opgelopen in het seizoen waarin ze net gespoten waren. Maar komop, gewoon lekker doorgaan, eerst maar ff mét krassen dan, en daarna gewoon laten fixen. Die kappen mogen niet het hele project tegen houden :)

Is kut idd :X

Maar ik snap dat nooit heh, zulke dingen, dat doe je toch echt zelf, kan dat ding ook niks aan doen :P

Je hebt hem of zelf gewoon kut neergezet, of iemand heeft hem omgebeukt. Als het het laatste is, stuur je het adres maar :P 8)

kom maar bij mij thuis langs..... me moeder heeft er ook een handje van om mijn scooters om te lopen :|

verder erg jammer erwin, maar krassen zijn ReezZz

Bedankt voor de reacties allemaal maar ik heb al oplossing gevonden ;)... ben nu wat minder opgefokt :P. Voor plak ik mijn stickertjes wat hoger, dan zie je er weinig meer van, achter ga ik proberen weg te poetsen, die valt bijna niet op.

Enne Maik, komt helemaal goed ;)

het is niet niks :*, maar eigenlijk wel jah :P....
je kent me toch, als er iets mis gaat wordt ik gek :'(

Binnekort laat ik een andere onderkap spuiten die wel heel is, buddykapje en spatbordje.. Dan is die wel beetje klaar.

van de week ook mooi dempertje binnengehad :). en plaatje voor over mijn rotor.. ooit komt het goed

@ Laurens, wel al gestart, nog niet gereden. maar mijn gaskabel is beetje kort dus gas blijft snel hangen, moet ik nog even oplossen. en voorrem nog evne monteren.

Goed zo :W. Gewoon lekker door gaan :#.

Heb et niet over stoppen gehad hoor, zei alleen dat ik et beetje gehad had met die scooter :P... Maarja dat komt er van als je boos bent..

Na al die reactie's dacht ik: NEE toch, niet weer zijn blokje in de soep gelopen.

Was al die ophef alleen voor een krasje:+ . Kom op, gewoon bij werken die kras. En geen geld gaan pompen in het spuiten alleen om dat krasje.

Gewoon branden, niemand zal het je kwalijk nemen of je scooter afkeuren op dat krasje.

Jawel, van mij 1 ster, omdat er een krasje op zit.

Rijdt dat ding nou nog niet btw?

Je weet dat ze voorspeld hebben dat er over 25 jaar geen benzine meer is he Erwin?

Ach.. die kras maakt niet uit ;) dat weten we dat hij gebruik word
*denk aan gebruikerskrasjes :+*

maar is gebeurt :) als je met 100+ voorbij komt zien ze dat toch niet :W

Ach.. die kras maakt niet uit ;) dat weten we dat hij gebruik word
*denk aan gebruikerskrasjes :+*

maar is gebeurt :) als je met 100+ voorbij komt zien ze dat toch niet :W

Jawel zie je wel!

Weet je wat het is lorenzo, hij kan al 3kwart jaar rijden 8P
Als ik zo lang moest wachten, ging ik het klooster in.

#197 SBO boekert - ::Michel:: . zegt:
bekijk nou topic van erwin
Danny,... Cilinders 0wnen is DE trend van 2007 zegt:
ja, zen scooter is verkocht he
-#197 SBO boekert - ::Michel:: . zegt:
:X jah?
ja, voor 3200,
staat niks in topic :X
1 april :D
kankerhoer :L

Danny maakt er alweer grapjes over:P

Nee maar gewoon doorgaan. Een scooter moet je ook niet van dichtbij gaan bekijken maar van een afstandje.

Status
Not open for further replies.
Back