| SSR | Speed Spirox |

Status
Not open for further replies.
ziet er lijp uit. mooi orgineel idee! cu at lelystad. band is inderdaad erg hoog :) maar ik hou persoonlijk van een zo groot mogelijke velg en zo klein mogelijke band..

zo te zien heeft hij 1 MK op de achterkap, wat een score :D
 
Erwin. said:
Wacht maar tot de spirox af is :~ :~ Hij wordt echt te vet ;)

Maare die firefox van tom, daar zat mijn blokje onder, vandaar dat die reed.

haha ja, ik heb onderhand al nieuw blok+krukas+cil besteld, dus zal ook niet lang meer duren, heeft wel al gereden met airsal +ralf+ :rolleyes:

maar dat horen jullie dan wel;)

-Tom
 
Lycorda said:
haha ja, ik heb onderhand al nieuw blok+krukas+cil besteld, dus zal ook niet lang meer duren, heeft wel al gereden met airsal +ralf+ :rolleyes:

maar dat horen jullie dan wel;)

-Tom
die airsal heb je ook al 4 jaar ofzo he? :rolleyes:

Ik kan me nog herinneren dat de spirox nog zwart met wit was, met gilardoni en tjt f1, liep voor geen meter :p
 
volgende keer mij ff bellen als jullie daar bij tommy in kann aan het beunen zijn, rij ik wel ff langs!!
 
efsane said:
die airsal heb je ook al 4 jaar ofzo he? :rolleyes:

Ik kan me nog herinneren dat de spirox nog zwart met wit was, met gilardoni en tjt f1, liep voor geen meter :p

Ik kan nog herinneren dat luuk zijn std onsteking dood was })
 
kan me ook nog goed herinneren de grote ssr meeting van 7maart :)
toen had luuk nog gila enzo en was ie zwart wit ja:p
 
efsane said:
die airsal heb je ook al 4 jaar ofzo he? :rolleyes:

Ik kan me nog herinneren dat de spirox nog zwart met wit was, met gilardoni en tjt f1, liep voor geen meter :p

daar heb je 10000% gelijk in. na meeting kwam ik er achter dat me bobine geen goed contact had met me frame. boutje was los, vandaar brakke prestaties. verder reed gila echt mega lekker. hehe
dat waren nog eens tijden. altijd mooi terug te denken aan "vroeger".


hij ziet er nu gaar uit maar als hij af is denk ik dat de meeste mensen wel ff anders praten, dat hoop ik dan toch.

vandaag nog een ff naar epc geweest, ff wat onderdelen gehaald + 2 blikjes cola light gekregen. altijd vriendelijk die mensen daar.

wat gehaald:
grimeca remklauw
berg schroefjes
mhr remblokjes
banjo bout oid
ontluchtings nippel+ kogeltje
remzuigers+keerringen


morgen of zondag ff alles schoon maken en reviseren en dan ben ik weer een stapje verder.

- luuk
 
efsane said:
die airsal heb je ook al 4 jaar ofzo he? :rolleyes:

zucht, wijsneusje:p en nee is een nieuwe, deze is amper een half jaar oud :rolleyes:

haha en mensen, tis een project topic, geen retro herinneringen topic:x..

-Tom
 
Da-vid said:
Ik kan nog herinneren dat luuk zijn std onsteking dood was })
en ik kan me nog herinneren dat jij een uber lompe en trieste actie had betreffende izimo en mijn vriendin :rolleyes: anders doe je ff niet zo lomp.

-Tom
 
big-t said:
volgende keer mij ff bellen als jullie daar bij tommy in kann aan het beunen zijn, rij ik wel ff langs!!

hehe, sorry jong, maar dan gaat het principe van een SSR BBQ verloren;)

we vlammen wel gezamelijk op lelystad!

-Tom
 
ontsteking had ind zijn beste tijd gehad ja, gesmolte draden werkte ind niet zo goed,
over tuned miss?

hehe

nu word alles beter afgewerkt

- luuk
 
Lycorda said:
en ik kan me nog herinneren dat jij een uber lompe en trieste actie had betreffende izimo en mijn vriendin :rolleyes: anders doe je ff niet zo lomp.

-Tom

Uuhmm wat begin je nou triest te flamen? Ik zeg toch nix beledigends?

}:O

-David
 
Wordt tijd voor een nieuw topic waarin jullie gewoon normaal gaan doen enzo denk ik maar is. En Da-vid kan je dit niet gewoon via pm afhandelen??

Ik ben geen mod, maar dit lijkt me wel zo logisch allemaal.
 
Lijp ding,
erg apart zelfs.

is dit niks voor erop?


is ook erg apart :w

RsB gaat ze maken met Joost samen, wees er op tijd bij, ik vind het echt iets voor jouw ding
 
:rolleyes: ik ga er niet eens op reageren zo triest is deze "uitlok" poging van je,
beter doe je ff niet zo achterlijk puberaal :)

-Tom
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top