| SSR | Speed Spirox |

Status
Not open for further replies.
euhm sorry?
mis ik wat? :confused:

kwam dat ding tegen op internet en vond t wel lijp:W

dacht: geef die jongen een tip, wordt het blijkbaar niet gewaardeerd :X

EDIT: pm gestuurd hierover.. graag even uitleg, want die reactie sloeg echt nergens op
 
Last edited:
Dj Tw@n said:
Lijp ding,
erg apart zelfs.

is dit niks voor erop?


is ook erg apart :w

RsB gaat ze maken met Joost samen, wees er op tijd bij, ik vind het echt iets voor jouw ding

Volgens mij gaat dit niet meer door, aangezien dit spul na lange tijd aangetast wordt door benzine (wat ik van burn hoorde).
 
nu je het zegt.
je kunt plexiglas "lijmen" met chloroform oid (nagellakremover)
dan smelt het in elkaar.
denk dat het met benzine net zo zal gaan.
jammer, gaat het feestje niet meer door voor hem, want t zou toch erg vet hebben gestaan :W
 
Da-vid said:
Waarom reageer je dan ?

-David

om toch even te laten weten dat het echt llame en saai word, zeker omdat op meerdere fora PRECIES op deze manier word gereageerd...valt niet op ofzo :rolleyes: :)

gewoon kappen met die nutteloze pogingen om "onschuldig" luuk af te zeiken/op te naaien.

-Tom
 
Lycorda said:
hehe, sorry jong, maar dan gaat het principe van een SSR BBQ verloren;)

we vlammen wel gezamelijk op lelystad!

-Tom

Euhm.... ff tussendoor (nu het topic eigenlijk toch al goed vergaard is dankzij, SSR member Lycorda beetje Erwin en beetje David)

Wat is het principe van SSR dan ? Of een SSR BBQ ? Of zijn jullie met een geheim plan bezig dat Tim niet mag zien ...


En nog even mn complimenten voor de Spirox, ziet er toppie uit hoor :!

Tip voor Luuk; Update zelf je topic, liever laat dan nooit :) dan voorkom dat je eigen members je topic vergallen door o.a. over hun eigen scooters te gaan praten
 
bij deze een laatste kans om het ontopic te brengen,

topicstarter, je maakt er zelf ook een bende van. volgende x is het close...
 
Lycorda said:
hehe, sorry jong, maar dan gaat het principe van een SSR BBQ verloren;)

we vlammen wel gezamelijk op lelystad!

-Tom


is erwin wel SSR dan, maakt mij vrij weinig uit hoor, ik had graag mijn geluidje ff gehoord langs dat kanaal. want met c16 klonk het al lekker.

maar ff voor luuk. dat ding van jou word wel mooi, en boeie hoe andere er over denken , het is hoe jij er over denkt!
 
Is gewoon een middag/weekend voor de crewleden, ook omdat het anders te druk word hier thuis, is niets persoonlijks tegen tim hoor, kan het goed vinden met onze Big-T;)

En topic starter is zefl heel vaak op kamp in de ardenne oid en heeft daarom weinig tijd om zelf te reply'en / updaten.

dus beetje begrip ervoor aub, en ik kan er gewoon niet tegen als mensen gare opmerkingen maken die nergens op slaan.

maar ok:) back ontopic

-Tom
 
oke, nu zijn we allemaal weer ff afgekoeld.
ik maak binne kort nog wel een nieuw topic . heb ff gedult, heb het echt mega druk met school, dus ff gedult.

heb nog ff bij epc gebabbeld over inlaat traject .en andere dingetjes. Thnax roufs.
een rox oud model kroonstuk gekocht voor leuk prijsje. thanx marco.

ook heb ik me in de trein geamuseerd met het polijsten van me carbje( was enigste tijd dat ik ff vrij was). het is vrij aardig gelukt vind ik zo.

ook kwam ik er echter dat me achtervelg niet goed zat, liep aan aan beide kanten, werd er gek van( maar wat wil je als je aan beide kanten maar 2-3mm speling hebt).
bleek een opvulbusje 0,5mm dunner te zijn
nu ff alles gelijk trekken en dan moet het goed zijn

vandaag nog ff squis afgesteld en rotor op 3,6mm gezet.

hiermee moeten jullie het ff verlopig doen.

- luuk

edit:
tnt stuur klem bewerkt voor nieuw stuurklem systeempy.
 
onder het motto er moet meer gepolijst worden heb ik me ff uitgeleefd. het is nog niet klaar maar het idee is al aardig:
q6k79653.jpg

fNF79731.jpg

2hz79937.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top