SSR - Spirox

Status
Not open for further replies.
oke ... hier had ik dus al veeeeel te lang niet meer naar gekeken:D

ziekelijk mooi aan het worden! Die rempompjes ook... kheb er ook al eens naar gezocht maar ik vind het te duur voor een scooter. Mooi dat jij het gewoon maar doet;)
 
Dat ging hij wel doen dacht ik, alleen zit dat nu even op pauze omdat ie knettergek werd van al het gepur en gepoly:henko: (kan het hem niet kwalijk nemen)

Scootje is nu tenminste veilig (veersysteem/remmen), wat natuurlijk ook wel fijn is bij het sprinten haha;)
 
zo dan nu ff foto's met HQ.

heb me kvs slangen maar eens gemonteerd, samen met me radje en me waterpompje dat ik nog gepolijst had.

3yrcr5c.jpg



me frame met radje en de rest met wat roest hier en daar 8P

2gv9093.jpg



en het mooie zicht van me v force door de ibea :D

4h8cxhx.jpg
 
Luuk die buis door je blokophanging aan de bovenkant kan je ook nog polijsten ;).

Ziet verder allemaal netjes uit , behalve je frame :D.
 
dit zijn dan mijn rempompjes met reservoirs. ze waren niet meer in het zilver te krijgen, dus zwart is ook goed. nu nog ff de remhendels ff polijsten en ik ben klaar.

2f0bywn.jpg


2igbr42.jpg
 
project ziet er zwaar leip uit!
wigje is zeer geil :eek:
maar mag ik vragen of je die aerox voorvork erg hebt moeten aanpassen om hem in je bws te krijgen? :)
 
grotere diameter van de zuiger die de olie in de leidingen duuwt , en dus sneller meer olie naar je klauwen stuurt. en natuurlijk doe ik het eigenlijk alleen voor de looks.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top