SSR - Spirox

Status
Not open for further replies.
Ik zou de zadel niet anderen zoals BT zegt, vind dit wel uniek

Verder gewoon door beunen met dit frame, dat hij blijft vet *D
 
Ziet er weer zeer strak uit Luuk 8) zadel is niet verkeerd, maar kan idd misschien een ietsiepietsie stukje platter, dan krijg je meer het 'mono-zit' effect.., maar heb volle vertrouwen in dit project :W
 
Ik vind het zadel zo eigenlijk wel goed, het zal iets groot lijkenen tot de zadelhoes eraf is, maar als er een mooie bijpassende zadelhoes eropzit zal dit stukken minder opvallen, denk ik zo.........;)
 
ik bekijk deze ook al lang en kan je zeggen dat ik hem erg vet vind en origineel en het is gewoon moeilijk om een goede mening te zeggen over het uiterlijk omdat het nog in de bewerkings fase zit (met plamuur etc) ik zal zeggen ga zo door en succes! (en ik wagt rustig op het eindresultaat)
 
Alles ziet er erg goed uit op de voorkant na, afschuwelijke kappen die Booster :)?) dingen. Achterkant vind ik er persoonlijk goed uitzien al zou dat zadel vooraan wel iets platter mogen zoals al word gezegd.

Kan je niks fixen dat je achterkant en voorkant in dezelfde diagonale lijn doorlopen? dat zou tof zijn.

succes
 
heey

ik zou het geheel wat meer naar achteren kantelen, dus je wiel dichter onder je achterkap. dan lijkt het me veel mooier. nu staat je blok in verhouding te ver van de achterkappen.

grt jordi
 
heey

ik zou het geheel wat meer naar achteren kantelen, dus je wiel dichter onder je achterkap. dan lijkt het me veel mooier. nu staat je blok in verhouding te ver van de achterkappen.

grt jordi

komt ook nog een 150 bandje oid omheen he :p dat scheelt ook weer veel!


verders ziet het er goed uit luukske! keep it going
 
thanx peeps voor alle reacties de kappen zitten allemaal nog niet op de juiste manier vast. waardoor veel "scheef of verkeerd" zit. en indd ik rij met een mega achterband die heeel veel op gaat vullen.

vandaag nog me nieuwe veersysteem er onder gelast en ben er zelf nog trots op ook, stukke beter en netter als het vorige. binnen kort weer foto's

en heb in grootmoeders poetskastje een heel erg chill polijstpasta gevonden uit de jaren 0 maar werkt super!!
 
Ziet er vet uit Luuk :W, sinds wanneer heb je een Sr achterzitje? succes enne spreek je snel weer.
Enne BTW gefeliciteerd alvast met het zoveel jaar verkering hebben met je vriendin :#
 
Ik vind de kont nu heel erg motor achtig uitzien, uber vet dus^^

Denk dat als de velgen eronder staan hij lekker geil uitziet, ik zal anders wel even een fotosoepje bouwen:p
 
update: veersysteem!

na een paar dagen weer beunen, googlen, bestellen en voordeur open doen en paketjes ontvangen. heb ik dan eindelijk me veersysteem af. heb het "oude" er helemaal af gehaald en een niew gemaakt.
alles is mooi gelagerd en zit uitgelijnd in elkaar.
let niet op me frame, dat ziet er momenteel beetje brakjes uit, maar daar komt verandering in, het gaat namelijk naar de coater eind van de maand om zwart gemaakt te worden.

4bhlu2c.jpg

2v16h7c.jpg
 
Damn echt vet luuk. ZEER orgineel waarop je het gedaan hebt en het ziet er nog geweldifg uit ook. Ben eens benieuwd hoe het gaat zijn als hij straks helemaal klaar is. Dit wordt een customshow winner denk :p

Gr Piaboost
 
heb dit veersysteem exact hetzelfde gezien op een blauwe rox...zelfde veer zelfs :D

maakt ook niet uit hor daarnietvan..vind het iig erg netjes!!
spuit die kappen eens in spuitplamuur, ik wil wel eens zien hoe het er uitziet als het meer één geheel lijkt.
greetz ken
 
Aangezien het handmade is zullen er onderling vast wel (kleine) verschillen inzitten, qua afmetingen, hoek etc ;). Neem ik aan iig :+ Vind het er wel erg nice uitzien
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top