SSR - Spirox

Status
Not open for further replies.
Die cilinder :~

Jij bent een polish addict :p, was die gepolijste uitlaat (c21) ook van jou?

Hopelijk komen er veel pk´s uit

die was idd van hem.

Luuk jonge, heb je echt een tijd niet gesproken, omdat je telkens in de ardennen was :p. Maare beter dat je weer een update hebt. Wil em binnenkort wel is in het echt zien. Spreek je snel weer.
 
Hey luuk het zag er ZEER vet en zeer netjes uit ;) nu kan die eindelijk binnekort weer eens de testbank op:D:D:D
Spreek je snel weer.
Groeten Ivo. ;)
 
1 woord : Doodziek :D

ik vind het zeker vet dat je je cilinder hebt gepolijst :D staat wel stoer :) die uitlaat van je is trouwens ook errug bruut!
 
Echt geil blokje :D, alleen jammer dat dat 2fast logo op die cilinder er nu zo
"onafgewerkt (?)" uitziet, weet niet echt hoe ik het moet beschrijven :X
 
zaterdag heb ik me nieuwe uitlaatje binnen gekregen van ronnie die de zijne weg deed. heb meteen maar de demper gepolijst en lichtjes het verkleurde metaal wat opgeschuurd. ook heb ik van de week nog een hpi kunnen lenen van een vriend van me om te starten en te testen.
hopelijk vanavond foto's


- luuk
 
a084nd.jpg


je zei hierbij dat je dat stukje alluminium in bleekmiddel had gelegd, en nu word het doorzichtig?

WAT!!!

is dat sirrieus zo? Ik wil al heel lang een doorzichtige carterkap maken...

tell me alles
 
HAHA :D
PRACHTIG!

Er is doorzichtig alu verkrijgbaar hoor, maar als je het vind + als het te betalen is, dat weet ik niet.
dit is gewoon plexi glas vermoed ik, zeker als probeersel is plexi makkelijker om te bewerken dan alu.

Er bestaand doorzichtige carterkappen, half doorzichtig en half alu ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top