SSR - Spirox

Status
Not open for further replies.
Echt het allervetste project. Dis me eerste post op scooterforum,ksit meer op s-f,maar dit is echt een ongelofelijk knap staaltje werk. Khad vandaag nog over met een vriend die beweerde dat scooters kinderspeelgoed waren,en ik moet eerlijk zijn,ik dacht het ook wel een beetje. Jou project alleen al ondermijnd die stelling. Heerlijk ding,alles klopt er aan.
 
vandaag ff met ivo en tom naar epc geweest voor mijn blokje op te halen. rede: nog niet klaar maar moet het eerst ff af polijsten voordat het in elkaar kan.

meteen ff de 2f4r uitlaat van ivo onder mijn blokje gahangen:
1449rbc.jpg
 
eey luuk

ziet er vet uit man

nu kun je hard aan de slag

tis togh lekker weer:p

suc6 ermee en houd mij op de hoogte

vooral als hulp nodig is(H)


groentenn
 
prorace nrg said:
eey luuk

ziet er vet uit man

nu kun je hard aan de slag

tis togh lekker weer:p

suc6 ermee en houd mij op de hoogte

vooral als hulp nodig is(H)


groentenn

Volgens mij weet luuk er wel genoeg van hij zal niet snel hulp nodig hebben:L, hij behoord ten slotte bij ssr he:winner::! hahahaha

Luuk ziet er goed uit ook ZEER KNAP WERK GELEVERD DOOR EPC HOOR !!! complimentjes!
Succes ermee binnekort rijden maar he:henko:

Ammuzeer je nog aan het opnieuw polijsten van blok heO-)
 
De pia pijp staat idd erg geil op je mina blokje.
Boh, als jullie dalijk het totaalbeeld zien met velg en al ga je helemaal kwijlen:~ :L .

Het blokje ligt door omstandigheden nog bij mij ( moeders scheurde weg in de auto waar het blok in zat:p), dus kzal er dalijk nog een paar foto's maken/posten.

En idd, de heren van EPC hebben hun reputatie weer eens waargemaakt8)
 
SSR_Ivolution said:
Volgens mij weet luuk er wel genoeg van hij zal niet snel hulp nodig hebben:L, hij behoord ten slotte bij ssr he:winner::! hahahaha

Luuk ziet er goed uit ook ZEER KNAP WERK GELEVERD DOOR EPC HOOR !!! complimentjes!
Succes ermee binnekort rijden maar he:henko:

Ammuzeer je nog aan het opnieuw polijsten van blok heO-)



hahaha en jij bent bedankt ivo

zo is t net of ik niets kan
maarjah k neem t terug ik houd me 'specialiteiten'wel in eige huis

hahahaha
 
Erwin. said:
Je ziet wel weer. Al het goeie komt van Melkunie koeie :#
Pijp ziet er inderdaad geil uit zeg. :W Geen ophanging meegeleverd hè, hoe fix jij je ophanging? :)
 
Klopt. Ik zei het net ook al tegen Erwin, dat je er dan wel iets moois van moet maken.... Iets laten CNC'en ofzo.. Zo'n beun ding is zonde van zo'n mooier uitlaat. :p
 
He luuk,

Het ziet dr netjes uit allemaal :D
En als je je plannen die je me vorige week allemaal verteld hebt, zo netjes krijgt als ik denk dat het wordt.......:D:D:D

Mzzls
Stefan
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top