SSR - Spirox

Status
Not open for further replies.
P¡keheat said:
ophoogplaat? wat voor een drijfstang heb je erin zitten dan?
lijkt me niet dat alles zo std past he, met alleen een andere slag krukas..
tis ook een pia cil, dus moet wss wel meer worden aangepast..
 
PetriK said:
pia en mina 2f4r is toch allebei 44mm slage icm met 85mm drijfstang ?


ooit een piaggio cilinder pas proberen te maken op een mina blok?

you should try it..


edit: en ja luuk rijd met een 44 slag
 
PetriK said:
niet te aanvallend hoor...


excuses als het zo overkomt :)

maar het is niet ff tapeinden verzetten en klaar zegmaar.. komt stuk meer bij kijken, vandaar wss ook het ophoogplaatje :)
 
np :)

ik snap ook wel dat dat niet zo 1,2,3 kan... snap alleen de keuze voor een pia 2f4r niet helemaal :)
 
PetriK said:
np :)

ik snap ook wel dat dat niet zo 1,2,3 kan... snap alleen de keuze voor een pia 2f4r niet helemaal :)


dán stel ik voor dat je luuk leert kennen.. :D, zo is luuk nou eenmaal.. :*
 
héhé ik wist het gewoon al van toen jij met mij over 2f4r bezig was :p

En jij maar zeggen dat ze duur waren die kits haha en nu ga je er zelf mee knallen!

Nou iig blijf je wel origineel met Pia @ mina blok :)
 
PetriK said:
pia en mina 2f4r is toch allebei 44mm slage icm met 85mm drijfstang ?
tuurlijk , maar niet iedereen pakt dezelfde manier van cilinder plaatsen @ blok..
wss krijgen we vanaaf wel uitleg ofzo ? O-)
 
Ik vind het idee van Pia @ Mina tof :W. Alleen je cilinder polijsten :D Ik zou de cilinder gewoon in orginele 'staat' houden...
 
Bij mina zit de krukas wat "dieper" in het blok, om het zo maar te zeggen.
De afstand van de voet v/d cilinder tot middelpunt v/d as is groter t.o.v. pia blokken.

Wel tov iig!
Polijsten v/d cilinder vind ik persoonlijk ook niet mooi, iig niet zo half gepolijst als hij nu is. Niet negatief bedoeld, alleen je ziet nog putjes zitten in het gepolijste oppervlakte & hoekjes waar je minder makkelijk bij komt zijn nog ruw.
 
Hey Luuk

Toch maar bekend gemaakt.:*
Hopelijk gaat het snel rijden ben echt benieuwd wat het doet pia 2fast @ mina carters.
En het ziet er allemaal Zeer mooi uit en netjes afgewerkt.

Greetz kenny
 
BartR. said:
Bij mina zit de krukas wat "dieper" in het blok, om het zo maar te zeggen.
De afstand van de voet v/d cilinder tot middelpunt v/d as is groter t.o.v. pia blokken.

Wel tov iig!
Polijsten v/d cilinder vind ik persoonlijk ook niet mooi, iig niet zo half gepolijst als hij nu is. Niet negatief bedoeld, alleen je ziet nog putjes zitten in het gepolijste oppervlakte & hoekjes waar je minder makkelijk bij komt zijn nog ruw.


de krukas zit juist bij pia dieper. dan bij minarelli. dacht iets van 8mm dieper dan mina.

en ja de cilinder is zo indd lelijk ja, daar geef ik je volledig gelijk in, maar daar word nog aan gewerkt. en het gaat uiteindelijk om het totaal plaatje.
 
as klopt ophoog plaat niet.

hoop mijn blok nu over een week of anderhalf voor het eerst aan te kunnen trappen.
heb me nog een stage 6 koppeling gehaald bij epc waarvan ik nu al dik tevreden over ben.

nu nog ff uitlaatje fixen (ivo??) en dan op de bank er mee.
 
SPIROX said:
as klopt ophoog plaat niet.

hoop mijn blok nu over een week of anderhalf voor het eerst aan te kunnen trappen.
heb me nog een stage 6 koppeling gehaald bij epc waarvan ik nu al dik tevreden over ben.

nu nog ff uitlaatje fixen (ivo??) en dan op de bank er mee.

Uitlaat kun je zo lenen van me ;) geef maar een schreeuw en je krijgt ze te leen :D

succes ermee.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top