lijkt me niet dat alles zo std past he, met alleen een andere slag krukas..P¡keheat said:ophoogplaat? wat voor een drijfstang heb je erin zitten dan?
PetriK said:pia en mina 2f4r is toch allebei 44mm slage icm met 85mm drijfstang ?
PetriK said:niet te aanvallend hoor...
PetriK said:np
ik snap ook wel dat dat niet zo 1,2,3 kan... snap alleen de keuze voor een pia 2f4r niet helemaal
tuurlijk , maar niet iedereen pakt dezelfde manier van cilinder plaatsen @ blok..PetriK said:pia en mina 2f4r is toch allebei 44mm slage icm met 85mm drijfstang ?
C4rN said:Simonini 44mm slag + 90mm drijfstang en 5mm ophoogplaat?
BartR. said:Bij mina zit de krukas wat "dieper" in het blok, om het zo maar te zeggen.
De afstand van de voet v/d cilinder tot middelpunt v/d as is groter t.o.v. pia blokken.
Wel tov iig!
Polijsten v/d cilinder vind ik persoonlijk ook niet mooi, iig niet zo half gepolijst als hij nu is. Niet negatief bedoeld, alleen je ziet nog putjes zitten in het gepolijste oppervlakte & hoekjes waar je minder makkelijk bij komt zijn nog ruw.
SPIROX said:as klopt ophoog plaat niet.
hoop mijn blok nu over een week of anderhalf voor het eerst aan te kunnen trappen.
heb me nog een stage 6 koppeling gehaald bij epc waarvan ik nu al dik tevreden over ben.
nu nog ff uitlaatje fixen (ivo??) en dan op de bank er mee.