Hardcore-aerox said:vet project
zag uhm ook staan op jub zag er goed uit
en om 3 uur s'cohtends vertrkken wat een tijd
Methew said:Oi,
had je nog gesproken... leuk ding.. en mooi gespoten ook 8)
maat van me heeft er nog wel een leuk fototje van gemaakt
en volgens mij verliepen de sprints best goed voor de eerste x
hoop je nog wel vaker te zien.. beste zuiderburen
Bart.T@zipsp said:en dan er al om half 6 zijn 8P
of half 7 :S
Bart.T@zipsp said:bahbah veelste vroeg
wij reden aan vanauit eindhoven zeg maar rond kwart over 5 half 6 waren er rond haf 10 met fout rijden
Hardcore-aerox said:pas maar op dat ie er straks niet vandoor gaat met je rox
hij heeft in iedergeval wel smaak !
Nasty'ke said:héhé leuke nieuwe aanwinst! Ik ga de mijne vrijdag ophalen bij vinni want heeft er eentje opzij gelegt! na 4weken wachten zijn ze er dan tg nog *D
Thunder-rox said:da waren gasten uit Breskens
speedsprinter said:Originally Posted by VRC-ROX
weer goed nieuws heb de scoot vandaag even de bank opgeduwd om eens te zien wat er al in zit op de afstelling zoals ie binneging eerste run al 19 pk er waren eerder op de dag al enkele nerderlanders geweest voor het afstellen van hun scoot ook voor jubbega maar ik had meteen dag recordje hehe mja maandag afstellen dan weten we echt wat eruit komt
ja da kan kloppen ja, had je rox nog zien staan in het halletje en toen probeerde er zo'n klein mannetje met blond haar op mijn scooter gaan zitten maar er lag nog een waterpomptang op de bank glijd hij toch wel niet uit en viel hij bijna met scooter en al van de bank het kalf maar mijn hoogste score was na 4 runs met onbewerkte speed iets van 18.6 dus ja ik was tevreden
speedsprinter said:denk dat ik hem nog wel eens vrc laat doen maar ga er eerst zelf nog wat aan veranderen en weet je of een aluminium frame sterk genoeg is of gaat dat knikken,
check je pm eens