Aerox Project VRC Tuned

Status
Not open for further replies.
Hardcore-aerox said:
vet project :)

zag uhm ook staan op jub zag er goed uit :)

en om 3 uur s'cohtends vertrkken wat een tijd :p

hehe ja we wouwen zeker niet te laat komen hehe 8P
 
Oi,
had je nog gesproken... leuk ding.. en mooi gespoten ook 8)
maat van me heeft er nog wel een leuk fototje van gemaakt

en volgens mij verliepen de sprints best goed voor de eerste x :)
hoop je nog wel vaker te zien.. beste zuiderburen :)
 
Methew said:
Oi,
had je nog gesproken... leuk ding.. en mooi gespoten ook 8)
maat van me heeft er nog wel een leuk fototje van gemaakt

en volgens mij verliepen de sprints best goed voor de eerste x :)
hoop je nog wel vaker te zien.. beste zuiderburen :)


hehe als je het picja hebt post maar ik bezorg greg de pic dan wel van zen scoot ik vond zelf ook dat wet goed deden voor eerste keer nu 22mei bij ons kom gerust eens kijken dan meet ik jou ook nog wel eens greetz beste noorderbuur 8P :D
 
bahbah veelste vroeg :p
wij reden aan vanauit eindhoven zeg maar rond kwart over 5 half 6 waren er rond haf 10 met fout rijden :)
 
Bart.T@zipsp said:
bahbah veelste vroeg :p
wij reden aan vanauit eindhoven zeg maar rond kwart over 5 half 6 waren er rond haf 10 met fout rijden :)

hehe mja zoals ik al zij het was ook onze eerste keer maar we hadden toch een mooie plek @ terrein +ralf+ 8P
 
Vandaag padock gaan halen @ scootermania en meteen gemonteerd en maar een photo shoot gehouden omdat het zo een mooi weertje is hier +ralf+

ook hebben we onze kappen naar carrosier gebracht voor een laagje verf

hier wat pics





het blokje :~



nogmaals



het poepie 8P



onze nieuwe aanwinst *D



en men kleine broer wou ook op de pic met de scooter dus maar even picje let niet op zen handje 8P



dat was het weer greetz
 
Hardcore-aerox said:
pas maar op dat ie er straks niet vandoor gaat met je rox ;)

hij heeft in iedergeval wel smaak ! :)

hehe je zegt daar zoiets hij wil steeds mee rijden met scoot en vraagt telkens om een whielie +ralf+ het gaat nog een echte worden hehe
 
héhé leuke nieuwe aanwinst! Ik ga de mijne vrijdag ophalen bij vinni want heeft er eentje opzij gelegt! na 4weken wachten zijn ze er dan tg nog *D
 
Nasty'ke said:
héhé leuke nieuwe aanwinst! Ik ga de mijne vrijdag ophalen bij vinni want heeft er eentje opzij gelegt! na 4weken wachten zijn ze er dan tg nog *D

wij hebben er ook 4 opzij laten leggen zal ze morgen al wel gaan halen dan anders ben ik ze mss kwijt hehe 8P
 
Originally Posted by VRC-ROX
weer goed nieuws heb de scoot vandaag even de bank opgeduwd om eens te zien wat er al in zit op de afstelling zoals ie binneging eerste run al 19 pk er waren eerder op de dag al enkele nerderlanders geweest voor het afstellen van hun scoot ook voor jubbega maar ik had meteen dag recordje hehe mja maandag afstellen dan weten we echt wat eruit komt


Thunder-rox said:
da waren gasten uit Breskens :p

ja da kan kloppen ja, had je rox nog zien staan in het halletje en toen probeerde er zo'n klein mannetje met blond haar op mijn scooter gaan zitten maar er lag nog een waterpomptang op de bank glijd hij toch wel niet uit en viel hij bijna met scooter en al van de bank het kalf:p maar mijn hoogste score was na 4 runs met onbewerkte speed iets van 18.6 dus ja ik was tevreden
 
speedsprinter said:
Originally Posted by VRC-ROX
weer goed nieuws heb de scoot vandaag even de bank opgeduwd om eens te zien wat er al in zit op de afstelling zoals ie binneging eerste run al 19 pk er waren eerder op de dag al enkele nerderlanders geweest voor het afstellen van hun scoot ook voor jubbega maar ik had meteen dag recordje hehe mja maandag afstellen dan weten we echt wat eruit komt




ja da kan kloppen ja, had je rox nog zien staan in het halletje en toen probeerde er zo'n klein mannetje met blond haar op mijn scooter gaan zitten maar er lag nog een waterpomptang op de bank glijd hij toch wel niet uit en viel hij bijna met scooter en al van de bank het kalf:p maar mijn hoogste score was na 4 runs met onbewerkte speed iets van 18.6 dus ja ik was tevreden


joeri bedoel je wss hehe niet slecht je score
 
denk dat ik hem nog wel eens vrc laat doen maar ga er eerst zelf nog wat aan veranderen en weet je of een aluminium frame sterk genoeg is of gaat dat knikken,
check je pm eens
 
speedsprinter said:
denk dat ik hem nog wel eens vrc laat doen maar ga er eerst zelf nog wat aan veranderen en weet je of een aluminium frame sterk genoeg is of gaat dat knikken,
check je pm eens

heb je terug een pm gestuurd chek hem !
 
Gisteren ff gaan banken voor de eerste keer na Lint !
met nieuwe zuiger , andere brandstof (ELF 124) en ook nieuwe ontsteking Pvl - Digital ! +ralf+

vorige score stond op 20.4 pk , gisteren 20.95 gescoord nog niet optimaal afgestelt volgende week ff verder banken !

Grafiek volgt vanavond
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top