Aerox Project VRC Tuned

Status
Not open for further replies.
eve said:
Ga je nog rechtspruitstuk naar achteren nemen of zo alten motoriche ?

nee er komt geen recht spruitstuk naar achteren veranderingen motorisch zijn er niet enkel nieuw veertje , schijven , de kappen gan eindelijk eens af raken en gespoten worden al die dingen meer optisch dan motorisch ;)
 
- Remklauwen
- Remoliereservoirs
- Fourchebenen

worden ook nog geparelstraalt !

Motorisch nog elektrische waterpomp -:- +ralf+
 
Waterpompje is ondertussen ook al binnen (soon pics)

voor het overige gaat een van de dagen alle spul voor het stralen ook binnen bij de straler , de kappen zijn zo goed als af en gaan ook asap binnen bij de carrosier !!
Blok is ook weer in opbouw !

soon verdere update's !
 
Vandaag ben ik moeten voorkomen voor mijn 2de keer dat ik ben gepakt met mijn lc next die je opt begin al hebt gezien wel de rechter was precies in een goede bui want ik krijg namenlijk mijn LC NEXT terug dus een 2de project voor ons +ralf+
heb wel 8 dagen rijverbod gekregen en 50 uur te werk stelling van de staat mja als je al de overtredingen bekijkt die ik begaan heb ben ik er heel goed vanaf gekomen ben er blij om hehe we houden jullie nog op de hoogte +ralf+
 
Update

Ondertussen zij we gevordert tot een week voor jubbega +ralf+

Hoog tijd dus om alles op te bouwen :X morgen dan maar eens beginnen met de scoot op te bouwen vanaf kader tot een vlammend geheel })

te doen :
Voorvork installeren
Nieuwe lagertjes bij de vertanding
Blok er onder hangen
Aansluiten
Banken !!

Vandaag buddy bekleed + karttankje mooi verwerkt in de buddy


@ Scootermania scoot gaan opbouwen




Morgen weer ff verder beunen , alles aansluiten en banken !
 
Last edited:
hehe idd idd werd wel tijd eh we hadden wel geluk vinny was net klaar met cilinder en alle elektriciteit viel uit in de straat dus jah hehe mja tgeluk zat ons mee morgen vroeg een kappen set halen enkel voor jubbega want het onze was nog niet gespoten 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top