Aerox Project VRC Tuned

Status
Not open for further replies.
Spasta said:
ik heb de filmpkes al, nu nog een ding zoeken wa het afspeeld, ben benieuwd want iedereen is er zo enthousiast ovoer :o

dat kan ik u wel bezorgen heb et op men pc staan anders voeg je me effe op msn he geen probleem :)

[5th] klaas said:
rijd wel geinig maar als je zo door blijft rijden als een debiel langs autospiegels word het nix met onze afspraak 8P

het beeld bedriegt wel een beetje ze er was nog zeker 70 cm tussen auto en mij maar beeld bedriegt wat

ps : ik kijk er al naar uit naar onze afspraak +ralf+

:D
nu zijn ze wel een btje stiller geworde he:)
ziek ding he...oohjoo...netjes eh
hoe zit het nou met de jog dan??...of heb ik eroverheen gelezen??...want je bent nu weer bezig met aerox kappen enzo...maar het ging toch juist om die jog??:?
ik hoor het nog wel....volg em cker wete:)
mzzls

M@ste®foo®t said:
:D
nu zijn ze wel een btje stiller geworde he:)
ziek ding he...oohjoo...netjes eh
hoe zit het nou met de jog dan??...of heb ik eroverheen gelezen??...want je bent nu weer bezig met aerox kappen enzo...maar het ging toch juist om die jog??:?
ik hoor het nog wel....volg em cker wete:)
mzzls

de jog ligt even stil we wachten op de kader die onze sponser is naar de spuiter ging brengen mja komt er niet van die mens heeft geen tijd is vollop bezig met zijn verhuis van zijn winkel dus ja werken wij maar verder aan de rox he +ralf+

weer wat verder gedaan @ kappen met wat polyester , plamuur enz...

img00137ic.jpg

img00148jb.jpg

img00154da.jpg

img00166sl.jpg

img00172cp.jpg

img00186wf.jpg

Nog wel wat werk aan !! 8P

Die voorkap is al zeker netjes gedaan maarjah is oko wel te verwachten aangezien die 99% van de gevallen op elke rox zitten is gewoon iets wat erbij hoort :).
En er is idd nog veel werk te doen aan die achterkap :D
Suc6 ermee

Raceroxie said:
lekker origineel ook weer |(

maja ziet er wel mooi uit natuurlijk.

als je alleen iets aan je scooter kan doen wat echt orgineel is kan je beter stoppen. wie heeft er wel niet allemaal een bcd licht? iedereen met een rox.

Je moet toch gewoon doen wat je vet vind. damn. je kan toch niet iets gaan doen wat niemand heeft maar wat je op niets vind lijken. :|

Status
Not open for further replies.
Back