Aerox Project VRC Tuned

Status
Not open for further replies.
michel @ beta said:
en over die c21 die discussie moet nu echt klaar zijn. Ik heb ook een c21 met zo'n demper en een vriend van me ook. Dat is gewoon origineel ik kan het je bewijzen ook want op de achterkant van die demper staan er nummers in geslagen en bij een c20 is dat niet. en wil ook nog wel een foto van de achterkant van de demper maken als je het niet geloofd

tegen wie ben je nou bezig? als je het tegen mij hebt kom je wel een weekje telaat ofzo.

VRC-ROX said:
bij onze sponser ls-bikes dus ;)
Moet je die nog aanpassen op overrange/ wat is het artikel nummer en hoeveel kost die wel niet (malossi kennende :P)?

vet ding, ziet er netjes uit

Last edited:
Ap. said:
Moet je die nog aanpassen op overrange/ wat is het artikel nummer en hoeveel kost die wel niet (malossi kennende :P)?

vet ding, ziet er netjes uit

moet idd worden aangepast wij hebben het aangepast met dremel gaat goed en is proper gedaan zo kostprijs is iets tegen de 150 euro d8 ik ben niet zeker van ;)

VRC-ROX said:
moet idd worden aangepast wij hebben het aangepast met dremel gaat goed en is proper gedaan zo kostprijs is iets tegen de 150 euro d8 ik ben niet zeker van ;)
150 euro?!?! damned... en dan passen ze hem bij malossi niet eens aan voor overrange... niet echt slim dan :?

Enrico@Sprinter said:
Ding loopt redelijk ziek geloof ik.. Had je nog een drukkere straat kunnen uitzoeken? :)

ja normaal heel rustige baan maar net op dat moment moet he zo druk zijn maja hehe :)

Witte_@_SR said:
Knalt behoorlijk door zo te zien...wanneer ga je banken?

er is al gebankt geweest wel onafgesteld haalde die 20.05pk d8 ik je moet maar effe kijken wat terug , maar ondertussen staat hij bij scootermania voor volledig af te stellen :)

ik heb de filmpkes al, nu nog een ding zoeken wa het afspeeld, ben benieuwd want iedereen is er zo enthousiast ovoer :o

Witte_@_SR said:
Kan dus nog aardig oplopen:)

idd en dat is de bedoeling toen we gebankt hadden stond carbu nog niet goed inlaat moest bewerkt worden de rotor moest nog goed afgesteld worden en het gelagerd mhr deksel moest er nog in dus laten we hopen dat het een mooie score gaat worden op vinny's bank :D

Status
Not open for further replies.
Back