Aerox Project VRC Tuned

Status
Not open for further replies.
{! update {!

Vandaag weer wat gesleuteld scoot staat klaar alles is aangesloten etc we hebben hem als eens laten draaien maar meer ook niet pics volgen wel robo5 zal ze posten +ralf+

nog te doen morgen :
- draden solderen
- schakelaartje plaatsen voor elek waterpomp
- de boel nog eens laten draaien en banken meer morgen !
 
zal wel eens een gelijkewaardige rox met mijn rox kunnen zijn aangezien je ook bij vrc komt.

ga je naar Lint? ja zeker? kan haast nie missen :D
 
Thunder-rox said:
zal wel eens een gelijkewaardige rox met mijn rox kunnen zijn aangezien je ook bij vrc komt.

ga je naar Lint? ja zeker? kan haast nie missen :D


ja we zullen wel eens sprinten eh eens kijken verschil tussen evo en speed VRC tuned greg zen rox zal ook klaar zijn die heeft manston revo VRC tuned kunnen we mooie sprint houden greetz

zeker dat wij in lint zijn wij zijn 2 v nde 3 organisatoren hehe 8P
 
Robo je had de naam Vinni er beter niet bij gezet, hadden dr hier heel wat gevraagt wie is dat? ben jij dat? weten we gelijk wie er hier zo ezelachtig over vinni aan het praten zijn

Mooie Rox

maar uh die Manston Revolution met speciale kop is er toch nog niet? toch alleen die binnenkop?
 
weer goed nieuws heb de scoot vandaag even de bank opgeduwd om eens te zien wat er al in zit op de afstelling zoals ie binneging eerste run al 19 pk er waren eerder op de dag al enkele nerderlanders geweest voor het afstellen van hun scoot ook voor jubbega maar ik had meteen dag recordje hehe mja maandag afstellen dan weten we echt wat eruit komt +ralf+
 
VRC-ROX said:
weer goed nieuws heb de scoot vandaag even de bank opgeduwd om eens te zien wat er al in zit op de afstelling zoals ie binneging eerste run al 19 pk er waren eerder op de dag al enkele nerderlanders geweest voor het afstellen van hun scoot ook voor jubbega maar ik had meteen dag recordje hehe mja maandag afstellen dan weten we echt wat eruit komt +ralf+


da waren gasten uit Breskens :P
 
Enrico@Sprinter said:
Dat was Joep waarschijnlijk :P


Jah was joep 'aka' Raki met de phantom. Ik was er ook nog eventjes ben daarna naar klaaswaal gereden :D majah je scoot ziet er best leuk uit met dat wit +ralf+
 
Machiel. said:
Jah was joep 'aka' Raki met de phantom. Ik was er ook nog eventjes ben daarna naar klaaswaal gereden :D majah je scoot ziet er best leuk uit met dat wit +ralf+

jah is maar voorlopig na jubbega gaan ze er weer af kvind zelf ook wel dat dat wel staat :)
 
Erik. said:
Jaja }) Vlammen @ Jubbega :#

Alvast Succes, maar toch ga ik je vlammem :rolleyes:


hehe idd idd het is niet zo lang meer :)

jij ook succes zal ook wel goed branden denks greetz +ralf+
 
even kort samenvatten hoe het was @ jubbega

wij, ik , greg , robo5 zijn dus vertrokken om 3.30u @ Lint (Belgie) voor een kleine 290km af te leggen rond 6.30u kwamen we aan @ jubbega als allereerste 8P



zeker een toffe dag gehad enkele mensen gemeet enz...

1ste sprint heb ik op onze rox gereden start was zeer goed en scoot liep perfect tijd was 8.3 denk ik snelheid 103km/h sprint zelfs gewonnen van een zip +ralf+

2de sprint wou robo5 rijden zijn start viel ook goed mee tijd was iets minder en top tijd 8.7 snelheid 99km/h

voor de rest zeer fijne dag enkel vind ik het zeer spijtig we komen van zo ver we betalen 10 euro en dan rijd je maar 2 keer bij ons op meeting lint gaat dat hellemaal anders dus zodra je ingeschreven bent mag je zoveel sprinten als je wilt tot de competitie begint en na de competitie mag er ook vrijwillig gesprint worden zodat toch iedereen waar voor zen geld heeft gekregen en zodart iedereen het systeem zowat kent persoonlijk vind ik dat veel beter.

hier enkele pics

ik @ 1ste sprint vertrek


ik @ 1ste sprint tegen het einde van de 150 meter


dit is greg met zen scoot heeft ook ene mooie tijd neergezet 8.1 sec zen snelheid lag rond 105 denk ik




onze scoots nog eens



 
Last edited:
Mooie tijden :)
Jammer dat je maar 2 sprints hebt kunnen doen idd.
Maar zal wel in orde komen in Lint :)

Greets
 
Je weet van tevoren al dat je 2 x kan sprinten.

Wat wel mooi is dat al die "VRC powurr" scootertjes zogenaamd zo veel pk's hebben. En dan nieteens bij de 1e omloop staan x|
 
RobinV said:
Je weet van tevoren al dat je 2 x kan sprinten.

Wat wel mooi is dat al die "VRC powurr" scootertjes zogenaamd zo veel pk's hebben. En dan nieteens bij de 1e omloop staan x|


we hebben 20 pk beide dus ik dnek zeker niet dat we slecht gereden hebben het was ook onze 2de keer dat we deel namen aan een sprint dus ik vond het goed
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top