VRC Evo Spirit

Dat er barsten in komen is wel jammer ja, maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat hij jouw kappen met minder zorg geeft verzorgd dan zijn eigen materiaal...

En hij is heus niet de enige die al "prutswerk" aan je geleverd heeft en je weet wat ik bedoel :)

update vrijdag 23 mei

Vandaag mijn nieuw zadel gaan afhalen, ik had een nieuw laten maken omdat het wit-zwarte totaal niet meer paste bij het nieuwe cameleon concept.

Nu is het dus zwart leer met paarse naden.

Ook staan de kappen sinds vandaag in grondlaag :winner: Sommige kappen staan nog in grijze grondlaag, omdat er wat zwarte verf te kort was. Maar ze worden allemaal in zwarte grondlaag gezet, omdat dit een betere basis geeft om dan cameleon verf op te spuiten.

De kappen worden maandag gespoten in cameleon lak.

pics van kappen (GSM-kwaliteit)

pics van nieuw custom zadel:

Laat maar weten wat jullie ervan vinden :)

grtz! ;)

vind de paarse naad nu al goed; hij past bij het paars van je veer :rolleyes:
waarom laat je eigenlijk die voorkap zo standaard van vorm? tis niet dat er een rad of lichten moeten inkomen...
met standaard vorm doel ik dan vooral op dat bcd-licht, waarom niet voledig effen plamuren of een eigen ontwerp erin ofzo?

vind de paarse naad nu al goed; hij past bij het paars van je veer :rolleyes:
waarom laat je eigenlijk die voorkap zo standaard van vorm? tis niet dat er een rad of lichten moeten inkomen...
met standaard vorm doel ik dan vooral op dat bcd-licht, waarom niet voledig effen plamuren of een eigen ontwerp erin ofzo?

ik vind het er zo goed uitzien :) er is genoeg aan gedaan trouwens: Bcd licht ingewerkt, ogen uitgesneden, toetergat toegewerkt, en lip afgesneden.

MINI-UPDATE 29 mei 2008

Ja jullie mogen al een detailfoto van de lak zien :)
Een hele lading foto's zal echter volgen na zondag 1 juni, omdat de scooter dan te zien is op Tuning's For All scootermeeting @ harelbeke (BE).

Daar doe ik mee in ac 70 cc klasse, en doe ik ook mee in custom show.

hier komt 1 van de kleuren uit (groen):

Ziet er wel al goed uit ^^

en ik zie al beetje een paarse schijn!! :D

maak maar mooie foto's zondag kan spijtig genoeg niet aanwezig zijn :(

schoon werk van zowel Hannes als Kevin, nu is het aan jou om niet om te vallen ;)

vraagje: waarom werd het putje voorkap (onder het licht) niet effen gedaan? ging nog cleaner staan :p

Back