VRC Evo Spirit

@ pimped: sssst!!! dat was geheim, jij klikspaan :( haha :)

@ devilskull: ja hoor, tuurlijk :X

@ renzoke: thx :) hopelijk raak je er he! anders kun je hem dan gewoon zien op de foto's die ik zal uploaden morgenavond

UPDATE

Nu de scoot volledig in mekaar zat, ben ik naar scootermeeting Tuning's For All geweest @ harelbeke (BE).

Na redelijk veel oefenen, en de juiste sprinthouding te vinden lukte het toch steeds beter om te sprinten, met als eindresultaat 8.02 seconden op een afstand van 125 meter.

Classificatie:

3e plaats in Show 'N Shine (custom show)
2e plaats in AC70cc klasse met 8.02 sec

Met deze resultaten ben ik echt zeer tevreden, vooral omdat het de eerste keer was dat ik met deze sprinter naar een meeting ging :winner:

Jammer genoeg was er totaal geen zon, en kwam de cameleon lak niet zo goed uit, behalve als je er naast liep.

Pics:

nog 2 van sprintjes:

Al bij al een zeer geslaagde dag, mede dankzij de gewonnen prijs en de snelle gereden tijd. We zien wel of ik nog enige veranderingen doe aan deze scooter, maar er wordt een nieuw project gestart met een mina horizontaal lc blok (binnenkort).

Uiteindelijk bereikte ik mijn doel met dit project, namelijk de 14 pk grens verbreken en bewijzen dat mina verti WEL krachtig kan zijn. Met dank aan: hannes, kevin en vinny van VRC!

Grtz aan alle tuners :W

Last edited:
Mooie vrouw op jou scooter :W

Paarse randje op je zadel is idd netter wanneer alles compleet is/alles gemonteerd is!

Alleen nog een beetje meer power! Geen last van te warme cylinder met rijden?

Mooie vrouw op jou scooter :W

Paarse randje op je zadel is idd netter wanneer alles compleet is/alles gemonteerd is!

Alleen nog een beetje meer power! Geen last van te warme cylinder met rijden?

Haha ja ik vond het ook de mooiste van de 3 +pippi+ En ik zei het je toch van dat zadel ;)

Als hij echt warm had, trok hij ietsje minder snel op, maar hij maakte lekker veel toeren stationair dan -:- Meer power is mogelijk, nu staat de scoot eigenlijk 'safe tuned'.

Tuurlijk kan er nog iets meer uit, maar ik wil geen scoot staan hebben waar ik bijvoorbeeld 14.5 pk uit kan halen, en dat de scoot na 3 testbankruns kapot loopt.

proficiat met jon tijd en prijs.
en ge zijt mss wel 'maar' 3de, ge et wel de snelste (en meest enthousiaste) ip jon snorfietske zitten...

Best een tof ding :W
Alleen nog even een minahorz. blokje er onder zetten :D

Trouwens bij jouw zit idd wel een mooie wijfie op je scoot :P

Back