Machiel. MFabrications 22 September 2003 #41 zo ik heb de foto's effe geresyzed Last edited: 14 October 2003
Wanksta BaMed 23 September 2003 #42 he welke achter band heb je er op zitten kan je me ff een pm sturen oke mzzl
Machiel. MFabrications 14 October 2003 #43 Originally posted by wanksta1 he welke achter band heb je er op zitten kan je me ff een pm sturen oke mzzl Click to expand... een sava mc20, zeer fijne bandjes. na zeer grote tegenslagen gaat dus nu deze week eindelijk het blok er terug onder, ben nog bezig met een home made spruitstukje effe te fixxen en daarna kan het er eindelijk terug onder en kunnen we gaan testen.
Originally posted by wanksta1 he welke achter band heb je er op zitten kan je me ff een pm sturen oke mzzl Click to expand... een sava mc20, zeer fijne bandjes. na zeer grote tegenslagen gaat dus nu deze week eindelijk het blok er terug onder, ben nog bezig met een home made spruitstukje effe te fixxen en daarna kan het er eindelijk terug onder en kunnen we gaan testen.
Machiel. MFabrications 16 November 2003 #44 okeej de aerox gaat waarschijnlijk verkocht worden. onderdelen los te koop zie mina marktplaats. dit omdat ik waarschijnlijk een sonic ga kopen.
okeej de aerox gaat waarschijnlijk verkocht worden. onderdelen los te koop zie mina marktplaats. dit omdat ik waarschijnlijk een sonic ga kopen.