Evo Spirit by Xsh

klein update 18-01-08

kheb paar nieuwe stukjes binnen gekregen zoals

Polini Speeddrive poulies
Metrakit pro race koppeling ( polini 2g gaat weg , wegens slechte afstelling)
Rode drukveer
Malossi trekveren ( geel ,groen ,wit ) verkeerde setje gaat weer de deur uit
Stage 6 kelkje

deze namiddag achter een nieuwe v-snaar die past op de speeddrive poulie's en achter een setje mhr zwarte trekvere

foto's volgen later

setup :

-Athena Racing 70cc Ac ( untuned)
-Mhr Malossi Rhq 10 pen
-Stage 6 Skf C4 Lagers met Kunstof Kooi
-Sellectra Italikit Rotor
-Bidalot C20
-Stage 6 V-force Inlaat Set
-Dell Orto 21 mm Carburator
-Polini Super Speed Controle
-Metrakit pro race 2 koppeling
-Stage 6 Koppelhuis
-Stage 6 Dubbellaage Filter + Stage 6 Kelkje
-Polini Vertanding 13/44
-Polini V-snaar Kevlar
-Polini Speeddrive poulie's

Afstelling :

-Malossi Rode Drukveer
-Malossi Torsion controle
-Polini 3.5 Gr rollen
-Malossi Trekveren ( zwarte)
-Polini Vertanding 13/44
-Sproeier 98 ( dell orto)
 
edit : 25-01-08

hallo tunerz +ralf+

na een lang tijdje van afwezigheid ,ben ik terug met een update , tis niet omdat ik zolang niet van mij laten horen heb dat ik daarom niet verder gedaan heb aan de scoot


kheb nieuwe stukjes binnen gekregen en kben begonnen aan de optische kant van de scoot

wat ik binnen gekregen heb

Polini Speeddrive poulies
Metrakit pro race 2 koppeling
Stage 6 Kelkje
Malossi trekveren ( oke mijn fout verkeerde bestelling)
M-stuurtje ( overgekocht van cette ( full mhr booster spirit van hier op forum)

okej genoeg gezeverd nu foto's

Kniepak ontmaagd
ao8fnc.jpg

polini speeddrive poulie
eulr37.jpg

95ykph.jpg

qs4hhw.jpg

Polini Speeddrive + Metrakit pro race 2
23sf346.jpg

10wjex5.jpg

Stage 6 kelk + malossi trekveren
2zzrhhw.jpg

2zzrhhw.jpg

STR-8 M-stuur + bewerkte voorkap
ogdvl2.jpg

Close up van de BCD spots
20pwmsx.jpg


okej tunerz , dit was em weer .
Als mijn overange V-snaar binnen is geef ik jullie een seintje , dan kan ik de poulie testen ;)

thx en tot de volgende
 
de las op je poulies ziet er erg brak uit... maarja daar staan de poulies om bekend om daar weleens te willen scheuren.

ziet er goed uit, alleen deafwerking kan nog beter
 
dat je maar snel uw evo poulies kan testen :) wil het resultaat wel eens weten daarvan
ge moet dan maar eens banken he

keep it up
 
hellow mensen ,

hier komt ff een kleine update na lang wachten :d

maar kheb niet stil gezeten , kheb altijd verder gedaan aan de sprinter

kheb heel mijn blokkie gespoten + uitlaat en kvind het nog geslaagd

fotow's :
avobv9.jpg

s4orxe.jpg

242g551.jpg

rw8nkm.jpg

250ug4p.jpg

2ueobjq.jpg

10p1pjm.jpg

23m7wqs.jpg


ook heb ik een nieuwe koelkap gekocht en halfpoulie en koelvin laten afdraaien
9103s6.jpg

2u6jyf6.jpg

koelvin is afgedraaid zodanig dat er nog een vin op staat van 1cm voor toch koeling te hebben
f3yg4y.jpg


vala dit was hem , thx en tot de volgende

next update : kappen in beunstatus , kader gestraald ....
 
Redelijk tricky om die koelvin af te draaien. Denk dat je er wijs aan doen om de temp heeeeel goed in de gaten te gaan houden :) En die halfpoulie had ook wel wat netter gekunt niet? :X
 
Redelijk tricky om die koelvin af te draaien. Denk dat je er wijs aan doen om de temp heeeeel goed in de gaten te gaan houden :) En die halfpoulie had ook wel wat netter gekunt niet? :X

inderdaad redelijk tricky , maar in de Ac klasse sprinten ze zonder koelvin ( minder weerstand bij het aanzetten bij een sprint , zelf nog geprobeert en twerkt degelijk ) , en die halfpoulie heb ik laten afdraaien door leraar in school , jongen van jaar of 15 die dat gedraaid heeft wordt thuis verder afgewerkt dus , en het is toch maar een test halfpoulietje tis een standaart van yamaha dus , what ever
 
inderdaad redelijk tricky , maar in de Ac klasse sprinten ze zonder koelvin ( minder weerstand bij het aanzetten bij een sprint , zelf nog geprobeert en twerkt degelijk ) , en die halfpoulie heb ik laten afdraaien door leraar in school , jongen van jaar of 15 die dat gedraaid heeft wordt thuis verder afgewerkt dus , en het is toch maar een test halfpoulietje tis een standaart van yamaha dus , what ever

en dat over die weerstand logica op krukas weet je van MIJ :)

wel nice work @ uw blokkie enzo

grtz !
 
Nice, je project begint nu een beetje vorm te krijgen. Eerst wat hij maar een cross ding. Ik denk alleen dat je echt die uitlaat moet veranderen. Want op deze manier is mijn straat scooter nog sneller:p Ik zou kijken voor een Piago uitlaat die al is omgelast, je levert veelste veel in op deze manier.

Ik zou nu eens verder gaan me je frame, velgen en toebehorden(voorvork buddy, nieuw achterveertje, remmen) gewoon alles netjes maken:)
 
ziet er allemaal goed uit man

zeer vet ook om het met verticaal te doen ac:)

bws blijft mooie scooter:D gaat je in de toekomst ook sbo doen of blijft het bij vrijesprints?
 
Back
Top