Evo Spirit by Xsh

knal er eer een mina lc dd blokje onder!! haal je bij kiesler zo een ombouw setje en klaar, goed en makkelijk. dan ff andere cilinder en krukas en klaar.
 
Edit : 18/10/07

kheb vandaag mijn vario + koppeling gemonteerd , met mijn vario geen probleem ,maar met mijn koppelhuis :s als ik mijn koppelhuis op mijn koppeling steek ,dan sleep mijn koppelhuis op mijn koppeling kan niet goed zijn ,kheb dan na gemeten op mijn standaart koppelhuis ,en ja hoor ,polini heeft een productie fout gemaakt scheelt zelfs 2 mm :s dus nu rij ik met mijn standaart koppelhuis , ffen info over de vario leuke vario ,zeer licht en makelijk te instaleren ,kvind het persoonlijk een aanrader , wat de 2g betreft ,puur kracht veel beter dan strandaart ,alleen jammer van die f*cking koppelhuis ( sorrie voor taalgebruik maar kvind wel jammer ) kben wel teleurgesteld in polini nu verder monteren van carbu + filter kill switch en snelgas en dan grondig gaan afstellen

thx en tot de volgende
-----------------------------------------------------------------------

je hebt waaschijnlijk gewoon de verkeerde besteld, koppelingen en koppelingshuizen zijn er te krijgen in 107mm EN in 105mm (voor minarelli). En dat moet je polini dus niet verwijten.

Verder betwijfel ik ook ten zeerste dat deze uitlaat goed gaat presteren als je hem zomaar langer maakt.

groetjes
 
Edit : 18/10/07

kheb vandaag mijn vario + koppeling gemonteerd , met mijn vario geen probleem ,maar met mijn koppelhuis :s als ik mijn koppelhuis op mijn koppeling steek ,dan sleep mijn koppelhuis op mijn koppeling kan niet goed zijn ,kheb dan na gemeten op mijn standaart koppelhuis ,en ja hoor ,polini heeft een productie fout gemaakt scheelt zelfs 2 mm :s dus nu rij ik met mijn standaart koppelhuis , ffen info over de vario leuke vario ,zeer licht en makelijk te instaleren ,kvind het persoonlijk een aanrader , wat de 2g betreft ,puur kracht veel beter dan strandaart ,alleen jammer van die f*cking koppelhuis ( sorrie voor taalgebruik maar kvind wel jammer ) kben wel teleurgesteld in polini nu verder monteren van carbu + filter kill switch en snelgas en dan grondig gaan afstellen

thx en tot de volgende
-----------------------------------------------------------------------

je hebt waaschijnlijk gewoon de verkeerde besteld, koppelingen en koppelingshuizen zijn er te krijgen in 107mm EN in 105mm (voor minarelli). En dat moet je polini dus niet verwijten.

Verder betwijfel ik ook ten zeerste dat deze uitlaat goed gaat presteren als je hem zomaar langer maakt.

groetjes


probleem met koppelhuis is opgelost ,simpelweg een stage 6 gestoken en loopt als een bom , uitlaat presteert wel goed ,was op aanraden van een paar sprinters dus , haalt nu 10500 rpm met c20 icm athena ,kzit met 13/44 koppeling en hij trek nog autowheelie's ,heeft veel meer power gekregen
 
Edit : 18/10/07

kheb vandaag mijn vario + koppeling gemonteerd , met mijn vario geen probleem ,maar met mijn koppelhuis :s als ik mijn koppelhuis op mijn koppeling steek ,dan sleep mijn koppelhuis op mijn koppeling kan niet goed zijn ,kheb dan na gemeten op mijn standaart koppelhuis ,en ja hoor ,polini heeft een productie fout gemaakt scheelt zelfs 2 mm :s dus nu rij ik met mijn standaart koppelhuis , ffen info over de vario leuke vario ,zeer licht en makelijk te instaleren ,kvind het persoonlijk een aanrader , wat de 2g betreft ,puur kracht veel beter dan strandaart ,alleen jammer van die f*cking koppelhuis ( sorrie voor taalgebruik maar kvind wel jammer ) kben wel teleurgesteld in polini nu verder monteren van carbu + filter kill switch en snelgas en dan grondig gaan afstellen

thx en tot de volgende
-----------------------------------------------------------------------

je hebt waaschijnlijk gewoon de verkeerde besteld, koppelingen en koppelingshuizen zijn er te krijgen in 107mm EN in 105mm (voor minarelli). En dat moet je polini dus niet verwijten.

Verder betwijfel ik ook ten zeerste dat deze uitlaat goed gaat presteren als je hem zomaar langer maakt.

groetjes


kweet ook wel dat er 105 en 107 koppelingen en koppelhuizen bestaan , ik had een set besteld 107 mm dus
 
heej scootfreaks !!

ff een heel klein updatke

kheb filmtje getrokken
wink.gif


View My Video
zoals je hoor op het filmke heeft hij een dip ,dat is op iets van 10000rpm :s kverstaat nie echt hoe hij aan een dip komt daar :s

als jullie weten wat er scheelt laat het mijn weten
wink.gif


doei
 
edit 22-12-07

hellow tunerz !!

kheb mijn vandaag wat bezig gehouden met afstellen van mijn 2g koppeling , grijpt op +-6000 rpm dus is een mooi begin ook heb ik mijn rollen vervangen ,waardoor ik mijn dip zo goed als kwijt ben
kheb ook nog enkel filmtjes dus
wink.gif
die post ik ook even
FILMPJES ZIJN VAN DONDERDAG (dus ik zat nog met mijn serieus dip")

http://tinypic.com/player.php?v=6o3lzdz&s=1
een filmptje waar de dip echt hoorbaar is ( is nu dus weg )
http://tinypic.com/player.php?v=6xhy8wp&s=1
autowheelie
http://tinypic.com/player.php?v=73oa0li&s=1

okej , er komen nog andere filmpjes van hoe hij nu loopt
wink.gif


thx en tot de volgende
 
haha, het 2de filmpje maakt het af met dat andere brommerke da passeert :p

maar wat dacht ge van een helm? kwil nie zagen ofzo, ma gekunt noit weten dat er nen auto ofzo uit den bocht komt of dagge wegsleert, want kzie dat het er iedere keer nat bijligt...
 
haha, het 2de filmpje maakt het af met dat andere brommerke da passeert :p

maar wat dacht ge van een helm? kwil nie zagen ofzo, ma gekunt noit weten dat er nen auto ofzo uit den bocht komt of dagge wegsleert, want kzie dat het er iedere keer nat bijligt...

een helm is inderdaad handig , maar zolang dat mijn blok niet 100 % goed loopt blijk ik rijden zonder helm , als er iets misloopt in het blok hoor je dat eerder zonder helm dan met helm ;)
 
Aardig hoog beun gehaalte he? :p njah je probeer het in ieder geval :) warneer komt er die evo onder te hangen ofzo? Want je bent nu nog druk bezig met je Athena cilinder zo te zien. Good luke :)
 
Aardig hoog beun gehaalte he? :p njah je probeer het in ieder geval :) warneer komt er die evo onder te hangen ofzo? Want je bent nu nog druk bezig met je Athena cilinder zo te zien. Good luke :)

thx ;) hopelijk januari -februari komt de evo erop ,
tuurlijk ben ik nog atlijd bezig met de athena , kwil er maximaal vermogen uitkrijgen , kzit nu al op 11460 RPM wat wel vrij hoog vind voor een athena cilinderke , als ik 11460 uit een athena krijg moet 13000 rpm voor de evo ook we lukken ;)
 
Vind dit wel toff dat je dingen probeerd met minarelli verticaal, ik deed dit ook altijd zoals recht spruitstuk maken enzo maar nooit andere uitlaat geprobeerd wat ik mss ook beter had gedaan en alles eens deftig laten tunen. Enfin nu overgestapt naar pia maar ksluit niet uit van nog een een verticaal project te beginnen ;)

Good luck :W

grtz
 
Vind dit wel toff dat je dingen probeerd met minarelli verticaal, ik deed dit ook altijd zoals recht spruitstuk maken enzo maar nooit andere uitlaat geprobeerd wat ik mss ook beter had gedaan en alles eens deftig laten tunen. Enfin nu overgestapt naar pia maar ksluit niet uit van nog een een verticaal project te beginnen ;)

Good luck :W

grtz

thx ;) die uitlaat heb ik geprobeerd na overleg met nederlandse sprinter's :p en ook heb ik een beetje afgekeken van beunhaas zijn projectje verti lc blok :p
 
probleem met koppelhuis is opgelost ,simpelweg een stage 6 gestoken en loopt als een bom , uitlaat presteert wel goed ,was op aanraden van een paar sprinters dus , haalt nu 10500 rpm met c20 icm athena ,kzit met 13/44 koppeling en hij trek nog autowheelie's ,heeft veel meer power gekregen

Ronnyracingteam heeft gelijk, een pak vermogen verlies met die verlengde uitlaat!
En welke sprinters hebben u dat dan aangeraden:D , Fiets sprinters zkr8P
 
Wat ik niet helemaal snap is dat je probeert zoveel mogelijk toeren te behalen :S
het gaat neem ik aan toch om het vermogen ? En je zou wel mischien gewoon die c20 kunnen laten omlassen, in plaats van dit idee, want dit kost echt bakken met vermogen, maar wel leuk dat je het geprobeert hebt, succes nog !!
 
Back
Top