Evo Spirit by Xsh

ziet er allemaal goed uit man

zeer vet ook om het met verticaal te doen ac:)

bws blijft mooie scooter:D gaat je in de toekomst ook sbo doen of blijft het bij vrijesprints?

nu is dit alles vrijsprint ( omwille van in belgië geen Sbo te kunnen rijden en telkens heen en weer rijden naar nederland zou beetje duur zijn ) maar denk wel 2009 sbo te rijden , ken vriend van mij die volgende jaar sbo gaat rijden met zippa , en ik zou dan graag sbo rijden met mijn volgende project , 103 Rox sprinter ( frame van peug 103 met rox blok ) dusja , sbo met de booster zal zwak zijn omwille van de amper 13-14 pk dat je uit het blok kan halen ( zelf heb ik al gehoord dat iemand 18 pk uit een verti blok gekregen geeft ,maar blok heeft maar 450 meter gehouden en dan vastgelopen dusja , we zien wel
 
Nice, je project begint nu een beetje vorm te krijgen. Eerst wat hij maar een cross ding. Ik denk alleen dat je echt die uitlaat moet veranderen. Want op deze manier is mijn straat scooter nog sneller:p Ik zou kijken voor een Piago uitlaat die al is omgelast, je levert veelste veel in op deze manier.

Ik zou nu eens verder gaan me je frame, velgen en toebehorden(voorvork buddy, nieuw achterveertje, remmen) gewoon alles netjes maken:)


tuurlijk , remmen , voorvork , veerpoten word allemaal voor gekeken ,framke wordt gestraald enal ,dus alles komt in orde
 
update 27-2-08

hallo ,mede scootertunerz

vandaag heb ik uitlaatje gaan halen dat ik gratis en voor niks kon ophalen , zo gezegd zo gedaan , sinsd vandaag ben ik de troste eigennaar van een polini for race 1 ( die een beurtje nodig geeft ,

foto's :
zo was hij toen hij aankwam ( roestig , en met een gaatje in , daarom heb ik hem gratis gekregen )
28cg3fs.jpg

For Race 1
315jx92.jpg

een klein scheurtje zou ik zeggen :p
2hcfhbq.jpg

gaatje is weg
14bmdfn.jpg

264nlao.jpg

For Race 1 op de scoot
347yyas.jpg

28syfyw.jpg


dit alles wordt natuurlijk nog afgewerkt , gepolierd ofzo we zien wel

thx;) en tot de volgende ;)
 
Damn je hebt daar gewoon een plaat overgelast, sorry dat ik het zeg maar dat noem ik dus echt wel prutsen, zo krijg je onmiddelijk compressie verlies...

ipv de maten op te nemen en het kapote deel te vervangen wat niet veel werk is.. ga je tenminste nog iets aan de uitlaat hebben
 
Damn je hebt daar gewoon een plaat overgelast, sorry dat ik het zeg maar dat noem ik dus echt wel prutsen, zo krijg je onmiddelijk compressie verlies...

ipv de maten op te nemen en het kapote deel te vervangen wat niet veel werk is.. ga je tenminste nog iets aan de uitlaat hebben

Ik geef je gelijk, maar langs de andere kant heb je dan ook weer de mogelijkheid dat er lasnaden aan de binnenkant zitten... (en aan de lasnaden te zien op de foto is dat bij nicky geen grote onwaarschijnlijkheid ;) )
 
Mja is ook wel waar maar die uitlaat is trouwens een middeltoerige uitlaat net als die C20, als je zegt dat hij zoveel beter gaat dan lag dat met je c20 waarschijnlijk aan die extra bocht, ik zou gewoon investeren in een berekende uitlaat
 
investeer in een roost :)
kost minder dan een op maat berekende, maar presteert wel goed

denkt ge dat da zo makkelijk is misschien? effe naar de winkel en een roost voor verti kopen? :) Ik ben dat al meer dan een maand en een half aan het regelen voor zo'n roost uitlaat, geloof me das niet makkelijk om aan te geraken.....

marco verkoopt ze niet gewoon zomaar per stuk hoor aan particulieren

trust me
 
Back
Top