XSH Speed zip 2000

Je moet ook niet gelijk altijd volgas geven bij burnen, dat was mijn fout ook altijd.. Ik brande heel me koppeling altijd weg..

Ik geef gewoon echt maar paar millimeter gas totdat me achterbandje draait, en dan ff paar keer aan het gas jengelen

Probeert dat ook maar eens :*
 
thanks voor de reacties.

maar het probleem is dus als ik me voorrem indruk en duw de zip zegmaar op de voorwiel dat dat zegmaar niet lukt (denk te zwaar)?.

en als ik sta en hou me rem in en geef gas geeft me aim teller wel lekker die 14... rpm aan maar er gebeurd niks. optillen is altijd nog een optie

Gewoon ff oefenen ;) . Het is simpelweg niet mogelijk dat je met zo'n blokje niet kan burnen ;)
 
laat me morgen ook meteen weten of je naar lemelerveld mag.
dan probeer ik de doblo van me werk te regelen.

sms/bel me maar



ik ga er zowiezo heen met of zonder scooter. ik wil wel anders met je mee rijden.ik had er voor vrijgevraagd het probleem is alleen dat ik niet bij mijn zip kan:(


en @ pepijn wou je bij meppel bij mij blijven slapen of pakken we de camping weer?
 
hallo mensen

ik heb ondertussen een nieuw blok gekocht voor het echte werk want het XSH carter diende meer voor als straatscooter:

door wie het blok getuned is weet ik wel:p

P8070022.jpg


zodra ik weer geld heb voor lagers en kleine dingen gaat het blok inmekaar en zal de rest van me setup erop komen:

JS DPR
malossi rotor
keihin pwk
en de malossi overrange (later polini poulies testen)

en zal het XSH carter voor mijn mischien aankomende andere zip komen.
 
hallo mensen

ik heb ondertussen een nieuw blok gekocht voor het echte werk want het XSH carter diende meer voor als straatscooter:

door wie het blok getuned is weet ik wel:p

P8070022.jpg


zodra ik weer geld heb voor lagers en kleine dingen gaat het blok inmekaar en zal de rest van me setup erop komen:

JS DPR
malossi rotor
keihin pwk
en de malossi overrange (later polini poulies testen)

en zal het XSH carter voor mijn mischien aankomende andere zip komen.


Ben benieuwd of het daadwerkelijk beter gaat presteren. Je mag maybe al wel resultaten gehoord hebben van het blok, echter met nieuwe/andere onderdelen is het altijd nog maar afwachten of het wederom weer zo goed gaat presteren.
 
cilinder is nog helemaal nieuw en carter wel gemonteerd geweest volgens mijdus ik weet het niet maar het is allemaal nog in topstaat volgende maand maar eens inelkaar zetten en kijken wat het doet . k laat het XSH blok gewoon nog bij mijn huis liggen en voor een mooi bod kan het altijd nog wel weg.
 
ga dat hok vanje nouis make..
rijd die gatekaas ludix al beetje normaal??:P

veel mensen wensen je wel veel geluk metje blok he..
de tering..

zie je @ nijmege ouwe:W
 
ga dat hok vanje nouis make..
rijd die gatekaas ludix al beetje normaal??:P

veel mensen wensen je wel veel geluk metje blok he..
de tering..

zie je @ nijmege ouwe:W


hok doet het gewoon hoor:p

toen ik net thuis kwam lagen de schuursleutels er alweer dus dat wordt morgen even andere sproeier flens en drukveer en spruitstuk erop zetten en daan hoop ik richting de 7.1 te gaan.

de ludix loopt nogsteeds kut en licht denk ik aan de vario , en mijn fabio blok gaat volgende maand hopelijk in elkaar en dan richting de 6.8 hoop ik.
 
Dat andere blokje was toch van Mike vooght? Die heeft er anders erg rap mee gereden...
Vraag me af of dit blokje veel sneller zou worden. Je vorige blokje is toch ook 23+ mee gescored?
 
hok doet het gewoon hoor:p

toen ik net thuis kwam lagen de schuursleutels er alweer dus dat wordt morgen even andere sproeier flens en drukveer en spruitstuk erop zetten en daan hoop ik richting de 7.1 te gaan.

de ludix loopt nogsteeds kut en licht denk ik aan de vario , en mijn fabio blok gaat volgende maand hopelijk in elkaar en dan richting de 6.8 hoop ik.


Als het zo makkelijk zou gaan als jij het doet voorkomen zou het geweldig zijn, maar denk dat je je er nog naar in gaat vergissen. Wens je in ieder geval veel succes met je 'fabio' tuned blok. Verder erg nice zipje.
 
Dat andere blokje was toch van Mike vooght? Die heeft er anders erg rap mee gereden...
Vraag me af of dit blokje veel sneller zou worden. Je vorige blokje is toch ook 23+ mee gescored?


XSH blok wat nu nog onder me zip hangt is inderdaad van mike geweest. hij had er 23,4 mee neergezet en ik 22.9 het nieuwe blok heb ik van micheal gekocht en weet niet of mike daar al heeft mee gereden want de cilinder is iig helemaal nieuw. en het carter niet
 
Back
Top