XSH Speed zippa

Status
Not open for further replies.
hier trouwens de grafieken :) met dank aan Lucas en Rolf


SAE binnenkomst:
binnenkomstsaebs5.jpg


SAE hoogste:
hoogstesaesa1.jpg


en uncorrected :)
222yh3.jpg
 
Der is niet toevallig remreiniger in de luchtmeter gespoten met de uncorrected run? ;)

Nette scoren man meet je @ meppel wel.
 
Je zip is zeker grouwlijk je scoren vind ik erg tegen vallen mensen hebben op mij wat te klagen een 20 rond met een 6p dan vind ik dit super tegen vallen om eerlijk te zijn ik had meer verwacht maar wie weet komt dat nog :p
 
Bedankt voor de reacties! ik ben zelf zeer tevreden over die score, door alleen de rollen wat te testen heb ik een zeer mooi grafiekje gekregen en loopt dat ding op straat gelijk stukken beter als voorheen.


@Lourens: ik ben er wel tevreden mee hoor "21 rond".
heb uberhaupt nooit zon score gehad dus voor mij is alles goed :p er zal ongetwijfeld meer uit gehaald kunnen worden en mishcien komt dat ook nog wel als ik wat meer tijd heb zodat ik wat meer dingen kan testen.
maar wel bedankt voor je reactie :)
 
de rox was vet en deze wordt nog vetter! het is je met peekaaa's al gelukt iig:+
je uitlaat is wel flink zwart geworden, dat is altijd jammer van een testbank!

zeg ff als je nog die filmpjes willen hebben toen je voor de eerste x em starte.
 
de rox was vet en deze wordt nog vetter! het is je met peekaaa's al gelukt iig:+
je uitlaat is wel flink zwart geworden, dat is altijd jammer van een testbank!

zeg ff als je nog die filmpjes willen hebben toen je voor de eerste x em starte.


die uitlaat is echt afschuwlijk geworden! tijd voor een nieuwe denk ik :p
die filmpjes had ik tog al? iig reed hij toen echt bagger dus die hoef ik niet meer te zien :p
 
haha, gewoon 1 bank en 1 show uitlaat halen:W

nee idd, je had ze al was ik vergessen. Hij reed misschien bagger maar was wel het eerste leven:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top