XSH Speed zippa

Status
Not open for further replies.
Ik vind t voorspatbordje een beetje raar staan. Het lijkt net of het voorwiel er te ver voor uit steekt, het is het duidelijkst op de 2e foto. Kun je het spatbordje niet een beetje achterover kantelen? Verder ziet ie er goed uit hoor :)
 
Ik vind t voorspatbordje een beetje raar staan. Het lijkt net of het voorwiel er te ver voor uit steekt, het is het duidelijkst op de 2e foto. Kun je het spatbordje niet een beetje achterover kantelen? Verder ziet ie er goed uit hoor :)

Als je goed kijkt, zie je dat er nog niks aan het spatbordje gedaan is. Dus deze zal nog bijgewerkt moeten worden, om hem mooi te laten passen.:)
 
ziet er erg goed uit, maar je kan je fournales toch nog verder door steken? hij staat iedergeval al mooi zo;)

een ding wat me opvalt is hoe slecht je zijkapje aansluit op je spatbord, dit komt omdat je spatbord van een zip 2000 is en het zijkapje van 98. zonder zijkapje ziet het er veel beter uit vind ik persoonlijk.

grt jordi
 
ziet er erg goed uit, maar je kan je fournales toch nog verder door steken? hij staat iedergeval al mooi zo;)

een ding wat me opvalt is hoe slecht je zijkapje aansluit op je spatbord, dit komt omdat je spatbord van een zip 2000 is en het zijkapje van 98. zonder zijkapje ziet het er veel beter uit vind ik persoonlijk.

grt jordi


het zijkapje is ook van een zip 2000, maar omdat ik nog niet in me spatbord hebt gehakt komt hij nu tegen me schokbreker aan zodat hij gaat rekken in de breedte vandaar ook dan het eruit ziet of het niet past met het zijkapje en alsof mijn voorwiel stukken uitsteekt vergeleken met me spatbord.

het liefst wilde ik het spatbord intakt laten maar als het niet kan moet ik me er maar op gaan uitleven :P, mischien ook wel mooier dan als je de gehele schokbreker ziet inplaats van dit

voor de rest, bedankt voor de reacties!
 
haa peele,
ik zeg: Pompe maar....op naar de pk's:D
wanneer komt de vertanding binne?
we komen snel ff een keertje kijken..
spreek je!
ltr
CJ en Bregget
 
@VST: ander schijfje komt nog wel, mocht ik extra remkracht willen heb ik altijd nog me badslippers die een steentje bij kunnen dragen :P

@CJ: als goed is deze week. waneer ginge we weer naar Hengelo die zooi van je ophalen?

@stephan: bedankt jonge, ik was zondag nog bij je neef thuis geknutseld aan die area van hem, had je ff langs moete komen :)

@willy: Thanx! ben nog ff bezig met het spatbordje die ik moet uitzagen, staat weer wat netter maar dat komt helemaal goed

@Terrox: bedankt jonge, Leef jij ook nog :P

@DJ-Bugsy: thanx je kan hem binnekort denk ik wel zien op me werk in de showroom ;)
 
Erg mooie Zip, vind alleen wel dat je de projectnaam aan mag (laten) passen aangezien je Tino z'n werk dunnetjes door X$H over laat doen.
 
Erg mooie Zip, vind alleen wel dat je de projectnaam aan mag (laten) passen aangezien je Tino z'n werk dunnetjes door X$H over laat doen.

klopt! ik zou aleen begod niet weten hoe ik die moet veranderen. heb het namelijk al geprobeerd. enig idee?

en bedankt voor je compliment
 
Gister met Stefan (Slickslider) en Niels (Mhrspeedsr) wezen banken bij Easyriders was echt een geslaagde dag!

Bij binnenkomst kwam ik al vrij hoog uit, dacht net 20 corrected met een vrij kromme lijn. En na een uurtje door met wat rollen te testen een rechte lijn en iets van 22+ uncorrected wat uitkwam op 20,8 gecorrigeerd.
De grafieken krijg ik 1 deze dagen en worden dan ook direct gepost.

op de trugweg naar huis had ik de zin om even paar fototjes te schieten van de slider en zippa aangezien het zo mooi weer was.
zo gezegt zo gedaan en als hij daar toch staat kan je ze net zo goed aantrappen om te kijken of het testbank dagje uberhaupt nut had.
en dat had het zeker :)


nu is het dus nog een maandje wachten op SBO waar ik zeer veel zin in heb.

Gr Ramon

Lekker uitzicht
fotos0067qn3.jpg



Steef ze slider :D
fotos0068pl9.jpg



en mijn zippa (met verkleurde uitlaat na een paar runs :P)
s0069nm0.jpg



alles kapot branden

s0071ar3.jpg




s0070dm1.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top