XSH Speed zip 2000

wat een onzin wordt hier allemaal geroepen zeg ..
Gewoon je nieuwe blok ook testen en kijken of het hard gaat op de baan. Je kan toch niks van te voren zeggen en er zijn ook fabio blokken vet veel pk's hebben maar niet hard op de baan gaan :P dus gewoon testen en kijken :D succes!

nou ik ben ook naar eindhoven geweest:*

daar met het nieuwe blok gereden. zip aardig wat kilo's afgehaald.
+ nieuw blokje

Foto-O68C4F7D.jpg

EINDHOVEN085.jpg

Foto-3KQ774ZV.jpg

ik zat al meteen in de omloop met de zip:~ met een 7.19 en een reactie van 0.43 maar heleaas was ik 8ste in de omloop en hadden ze de zip van erwin B over het hoofd gezien en had die dus mijn plek.

wou nog even iedereen bedanken voor het leuke seizoen en tot volgend jaar!

Let wel dat zulke reactie tijden met het achterwiel of het eerste wat na je voorwiel na de sensor komt gemeten is en daardoor dus ook niet reeël is. In ieder geval een nette tijd. En succes volgend jaar!

enzo spreek je volgend jaar!

dennis G spreek je volgend jaar mischien nog wel, thanks voor de reactie

vasco zover ik weet had ik geen wheelys maar hele dag valse starts en wou eens safe starten hij liep iig wel hard maar zullen het volgend jaar wel zien:D

hebt er ook +- 15 kg vanaf gehaald, wat ook veel doet met de tijd... Ik wil het nog wel eens zien ;)!

maar je moet het wel van 2 kanten zien, want ik verwacht dat je zip nu ongeveer net zo zwaar is als die van mike... Aangezien er mvd in je naam staat

kan nog een stukje lichter, voorvelgje enz enz. zo licht als die van mike zelf is die iig nog niet.

blokje knalt idd lekker maar wat het XSH blokje had gedaan zullen we nooit weten

Let wel dat zulke reactie tijden met het achterwiel of het eerste wat na je voorwiel na de sensor komt gemeten is en daardoor dus ook niet reeël is. In ieder geval een nette tijd. En succes volgend jaar!

Dus wat jij zegt wil zeggen dat een scooter met een wielbasis van 2 meter per definitie een tragere reactietijd heeft dan een scooter met een wielbasis van 1 meter... Dat kan natuurlijk niet.

De reactietijd wordt berekend tussen het punt dat het licht op groen staat en dat er beweging in de sensor plaatsvind.

Of begrijp ik je verhaal verkeerd?

Dus wat jij zegt wil zeggen dat een scooter met een wielbasis van 2 meter per definitie een tragere reactietijd heeft dan een scooter met een wielbasis van 1 meter... Dat kan natuurlijk niet.

De reactietijd wordt berekend tussen het punt dat het licht op groen staat en dat er beweging in de sensor plaatsvind.

Of begrijp ik je verhaal verkeerd?

Wat hij wilt zeggen is dat soms je reactie pas word gemeten als het achterwiel voorbij komt ivm lage nauwelijks merkbare wheelie, daarom zijn er wel eens van die uitschieters van reactietijden, waardoor je een ziekelijke tijd zou rijden volgens het systeem. Verder een nette zip succes komend jaar.

Gr

Door een bijna onmerkbare wheelie dus :*

Idd.

De sensors zijn maar een klein stukje van de grond. Dus als je maar een wheelie maakt van +- 5cm zou je er al overheen kunnen zitten. En dan meet die dus niet je voorwiel, maar je achterwiel meestal.

@ Spasta, nee. Want als gewoon je voorwiel wordt gemeten maakt het niks uit natuurlijk. Zodra het voorwiel niet wordt gemeten, dan duurt het waarschijnlijk iets langer ja. Maar de reactie tijd is dan toch al zo vreemd, dat dat ook niks meer uitmaakt.

Back