XSH Speed zippa

Status
Not open for further replies.
het ziet er zo op de foto's al erg netjes uit! gewoon simpel en een race look

is het zo dat je voorkant er hoog staat? of is dit nu alleen zo doordat de voorband niet de grond raakt?
 
Eey raymen !

Je scooter ziet er goed uit jongen zeer netjes !
Ik meet je dit seizoen we ,
Knallen we even @ meeting :)
Succes verder !

Mvg Patje_apeldoorn
 
bedankt voor de positieve reacties allemaal!!

de voorkant wilde ik eigelijk al stuk lager ik zou alleen niet weten hoe?
ik wil namelijk wel gewoon me fournales erop houden, dus als iemand dat weet laat ff weten! :)

dan banken komt helemaal goed, als ik de vertanding binnen heb wil ik toch wel volgende maand een dagje of naar Easyriders of richting XSH.



Greetz Ramon
 
bedankt voor de positieve reacties allemaal!!

de voorkant wilde ik eigelijk al stuk lager ik zou alleen niet weten hoe?
ik wil namelijk wel gewoon me fournales erop houden, dus als iemand dat weet laat ff weten! :)


Greetz Ramon

de voorvork afdraaien, daardoor komt de voorkant lager te staan, en je hoeft niets aan je forunales te veranderen ;)
 
de voorvork afdraaien, daardoor komt de voorkant lager te staan, en je hoeft niets aan je forunales te veranderen ;)

aan welke kant moet ik hem precies afdraaien? ik snap niet helemaal wat je bedoelt. zou je dat mischien kunnen uitleggen?

alvast bedankt :)
 
aan welke kant moet ik hem precies afdraaien? ik snap niet helemaal wat je bedoelt. zou je dat mischien kunnen uitleggen?

alvast bedankt :)

heey, ik zou beginnen met de fournales tussen de ophanging te maken, afdraaien scheelt net 2 cm dat schiet niet egt op en is veel werk.

grt jordi
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top