XSH Speed zippa

Status
Not open for further replies.
Ziet er netjes uit. Waarom neem je geen VTM uitlaat voor die Speed? Deze zijn weer in ontwikkeling. Aangezien de cilinder ook is bewerkt door VTM?

Succes met verdere opbouw
 
Dope shit man.. :) je aerox was ook wel vet.. enne die sprint op lely doen we nog wel een keer over.. ;) zorg dan wel dat je spruitje heel is hehe.

Suc6 met je project en blijf em volge. laterr gast.
 
Bedankt voor de reacties :)
kleur word waarschijnlijk Blauw, met fluor oranje velgen roosters etc met witte binnenkappen... of ik moet tezijndertijd in een gekke bui zijn en alles flip flop maken en de rest laten verchromen :)

@ Krevan: de reden waarom ik (voorlopig) geen vtm pijp ga aanschaffen is omdat ik al een paar weken een xsh dpr heb besteld bij Marco, carters ben ik wel van plan naar Valentino te sturen :)

@ Dave: die sprint vorig jaar in lelystad doen we wel over indd, ik zorg wel dat me spruitstuk dan heel is, zorg jij ermaar voor dat je niet weer dronken bent ;)

@ [5th]martijn: dit heeft zo zijn voordelen indd :p




* Vanavond weer een update met pics! :) *
 
// Raymen // said:
Bedankt voor de reacties :)
kleur word waarschijnlijk Blauw, met fluor oranje velgen roosters etc met witte binnenkappen... of ik moet tezijndertijd in een gekke bui zijn en alles flip flop maken en de rest laten verchromen :)

Je was toch ook in een gekke bui?

Of wil je eerst mijn kappen van dichtbij zien:~
 
Netjes Kerel :D ziet er tof uit!! fournales staat er goed op :)
persoonlijk vind ik het model velg dat jij hebt totaal niet mooi!
 
Bedankt voor de reacties :)
kleur word waarschijnlijk Blauw, met fluor oranje velgen roosters etc met witte binnenkappen... of ik moet tezijndertijd in een gekke bui zijn en alles flip flop maken en de rest laten verchromen :)
Kheb nog wel een leuk kleurtje voor een zeer mooie prijs staan voor je hoor :D

(niet mijne hoor maar un andere)
 


(13/10/06)

gister na bijna 4 weken wachten eindelijk de XSH DPR binnen :D
ben benieuwd wat het presteert, ik ga er vanuit dat het iig niet zal tegen vallen.
hier paar fototjes :)


afb185lt8.jpg


afb186ug3.jpg


afb187kg1.jpg



Greetz Ramon
 
@ Maikel: de velgen die eronder zitten vind ik zelf ook niet egt denderend. ik ben eigelijk op zoek naar sp '98 velgen maar voorlopig moet ik het maar met deze doen :)
en laat maar weten op msn wat voor kleurtje je nog hebt liggen ;)

@ Mitchel: zie bovenstaande zin :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top