XSH Speed zippa

Status
Not open for further replies.
ziet er weer leuk uit ramon.
hoop dat ie vetter word als je rox, ookal was die al gruwlijk.

spreek je snel weer,

mzls
 
29 jan

Ben weer trug van weggeweest, heb een hele tijd geen update gehad wel ondertussen een aantal dingen de zip gedaan.


Het volgende heb ik gedaan:

*Velgranden gepolijst
*Cilinder, carter, spruitstuk en membraan laten tunen bij XSH
*Malossi 85mm asje aangeschaft en blok in elkaar gezet
*Nieuwe zuiger, M-stuur, MHR2000 vario etc aangeschaft
*Hok opgeleukt :)


Ben laatst bij Marco geweest om mijn carters en inlaat achter te laten, ik vond het hoog tijd dat ze een tune beurt zouden krijgen.
Tevens nam ik mijn cilinder mee om te laten zien en volgens hem was het tog nog niet helemaal perfect. Reden genoeg dus om die ook achter te laten.
Inmiddels heb ik de spullen alweer trug en ziet er super uit!
afgelopen week heb ik een Malossi as aangeschaft en malossi afgedraaide lagers.
Blok in elkaar gezet en onder de zip gehangen, het enige wat nog moet komen voor hij motorisch klaar is zijn primaire en sec vertanding wat ik ondertussen al besteld heb samen fixed poulie en bijbehorende snaar.
Omdat ik in eerste opzich zal rijden met de orgineel kappen en van de zomer ze pas laat spuiten wilde ik het tog wat opleuken.
Dus de knipperlicht glaasjes zwart gespoten, speciaal folie gehaald en mijn startnummer voor komend seizoen erop geplakt, en de Clamp en M-stuur beplakt met de folie.
En om te zorgen dat de warme lucht goed kon wegkomen heb ik mijn dashbordkastje voorzien van wat leuke gaten :)


Het volgende gaat de komende weken nog gebeuren:
*Blok compleet maken
*Middagje banken en hopen op een leuke score :)


Zie hier de status van het hok:


Velgjes
afb210ot2.jpg


afb211mb8.jpg


Blokje
fotos0008uw2.jpg


Cilinder
fotos0010br7.jpg


fotos0011mx5.jpg


fotos0013hq0.jpg


Blok in elkaar
fotos0015sd5.jpg



Blok eronder gehangen met dit als resultaat :)
fotos0010mt1.jpg


fotos0012nd0.jpg


fotos0016qc6.jpg


fotos0017pr8.jpg


fotos0019dg4.jpg


fotos0020vo1.jpg




Binnekort horen jullie meer van mij

Greetz Ramon

 
Leuk zipje zo, kleuren staan m goed.

btw ik zie dat je het aluminum dopje niet op je achterwiel hebt geklikt. speciale reden hiervoor. anders zou ik dat dopje wel graag willen hebben :D hehe

en ik kan je ook vertellen, die bandjes die je hebt zijn goed! heb afgelopen seizoen ook met eentje achter gereden, plakt goed!

succes er mee voor de rest
 
Waarom een malossi grondplaat voor je pvl digitaal genomen?
Scoot ziet er trouwens hééél snel uit.
Zal ook wel hard knallen ;)
 
Leuk zipje zo, kleuren staan m goed.

btw ik zie dat je het aluminum dopje niet op je achterwiel hebt geklikt. speciale reden hiervoor. anders zou ik dat dopje wel graag willen hebben :D hehe

en ik kan je ook vertellen, die bandjes die je hebt zijn goed! heb afgelopen seizoen ook met eentje achter gereden, plakt goed!

succes er mee voor de rest

bedankt voor je reactie, dopje heb ik er 'nog' niet opgeklikt omdat de moer nog loszit :p, mocht ik hem niet gebruiken krijg je hem van me.

banden zijn indd wel goed, prima grip hebben die metzlers.
slicks leek me niet zon heel goed idee omdat naar mijn mening je ze nooit op de goeie temperatuur krijgt wat dus nadelig is met het sprinten :)
 
Waarom een malossi grondplaat voor je pvl digitaal genomen?
Scoot ziet er trouwens hééél snel uit.
Zal ook wel hard knallen ;)

ik had die malossi grondplaat bij me PVL gekregen, ik dacht dat je bij aankoop normaal geen grondplaat erbij krijgt.

opzich ziet ie er ook wel leuk uit, ik moest tog wat met die standaard kappen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top