XSH Speed zip 2000

Heel erg vette zip:W
had gisteren nog een foto van je gemaakt :) :

2i6zyoj.jpg
 
hier nog een filmpje van mij en pepijn waarin ik een 7.34 reed

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=UiRMRo5K9d8"]YouTube - SBO Hengelo zipje[/ame]
 
Erg nette tijd.

Alleen nog even oefenen met zelf burnen :)
DennisG is diegene die naast mij stond. Hij vertelde dat het blokje van Mike Voogt is geweest.

Staat je blokje er nou scheef onder? aan die foto te zien...
 
zelf burnen wilt niet als ik rem inhoud en gas geef gebeurd er niks:p
ik moet ff zorgen dat als ik me voorrem inhoud en naar voren leun dat me zip van de grond komt alleen daar is die nog wat te zwaar voor .

neimegen hoop ik onder de 7.2 te komen. is nog mooier als die 7.34
 
zelf burnen wilt niet als ik rem inhoud en gas geef gebeurd er niks:p
ik moet ff zorgen dat als ik me voorrem inhoud en naar voren leun dat me zip van de grond komt alleen daar is die nog wat te zwaar voor .

neimegen hoop ik onder de 7.2 te komen. is nog mooier als die 7.34

Huh is toch niet zo moeilijk ? :? Gewoon gaan staan en dan zorgen dat je zadel tegen je benen aan duwt en gewoon gas geven en voorrem inhouden. Simple as that :p

Verder was het een nette zip hoor, wij waren die nog 2,5 uur naar huis moesten rijden :D
 
Huh is toch niet zo moeilijk ? :? Gewoon gaan staan en dan zorgen dat je zadel tegen je benen aan duwt en gewoon gas geven en voorrem inhouden. Simple as that :p

Verder was het een nette zip hoor, wij waren die nog 2,5 uur naar huis moesten rijden :D

haha maar als ik dat doe draait de zip wel dikke 14000 toeren alleen gebeurd er niks zit al een nieuwe koppeling in maar ik hoorde van iemand dat het bandje te hard is|? bridgetone ml 50?
 
haha maar als ik dat doe draait de zip wel dikke 14000 toeren alleen gebeurd er niks zit al een nieuwe koppeling in maar ik hoorde van iemand dat het bandje te hard is|? bridgetone ml 50?

Moet op zich niet uitmaken.. als jij op de voorant duwt en je rem inhoud moet dat ding gewoon gaan burnen.. Misschien gaat het wiel stuiteren hooguit .. maar burnen moet wel lukken! en zeker met 14.000 toeren :p :W


Hengelo was gezellig man! heb toch nog ff met je gelult over alles en niks.. Maar op nijmegen trekken we een sprint! :)
 
Dat het bandje te hard is is gelul. Dan zou hij juist alleen makkelijk moeten burnen aangezien die vaak minder grip hebben. Hoe zachter de band hoe meer grip hoe meer grip hoe moeilijker het burnen... Zachte bandjes roken wel harder :D
 
thanks voor de reacties.

maar het probleem is dus als ik me voorrem indruk en duw de zip zegmaar op de voorwiel dat dat zegmaar niet lukt (denk te zwaar)?.

en als ik sta en hou me rem in en geef gas geeft me aim teller wel lekker die 14... rpm aan maar er gebeurd niks. optillen is altijd nog een optie
 
Back
Top