XSH Speed zip 2000

Achter is inderdaad ook niet echt mooi naar mijn mening, weet niet of dit alleen is gedaan om tijdens het banken overal makkelijk bij te kunnen met de kappen erop maar ik zou iig het ophoogblokje lozen.

Verder ziet het er goed uit en een leuke score!
 
Je gaat scooter70 of std klasse rijden toch>? hou je rekening met je wielbasis nu je hem zo hebt opgehoogd ;)

Pijpje is idd erg verkleurd :W


scooter 70 tegen jou;) ophoog blokje zit er alleen maar op omdat ik eerst het 2fast inlaat set erop had en dan de carb tegen budduding aankwam:p

nu ga ik met een vl13 en rechtspruit rijden omdat het 1 pk meer gaf als het 2fast inlaatset. (vl13 en rechtspruit was wel getuned door XSH)
 
gistren nog even testgereden
even de starts proberen goed uit te voeren:D

alleen hier rijd die nog met het 2fast inlaat en had die dus 21.7 pk

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Ar2mz5Q7zt0"]YouTube - XSH speedzip[/ame]


perongeluk 1 wheely gemaakt en kwam te hard neer nu zit er in me spatbord een scheur:p

en voor de zeikerds onder ons:p heb ik in me spatbord gezaagd en het ophoogblokje weggehaald:

P4020033.jpg


de zip zal er zo bijstaan @meppel alleen nog killswitch aansluiten en borgen (gaten zitten er al in)
 
Wel kut voor je dat je zo weer niet in scooter 70 mag rijden
met een afgezaagd spatbordje 8P
best kut voor je :D
 
Ziet er echt fuckin strak uit man :W
Nette score ook man, echt dope ding ksal hem zeker ff kijke @ meppel ;)

sUcces met de sprints iig! Adios
 
Wel kut voor je dat je zo weer niet in scooter 70 mag rijden
met een afgezaagd spatbordje 8P
best kut voor je :D


dat ga je me tog niet menen he?



EDIT: meteen een nieuwe spatbrod gekocht hopen dat die binnen is voor meppel:p
 
Last edited:
Vraagje, is je wielbasis wel de originele lengte?
Omdat je hem voor aardig verlaagd hebt en achter hoger?
Even na meten voordat je er op wordt afgekeurd man.

Verder is die wel tof ;).
 
Dominic zei in het algemeen vragen topic ''langer mag niet, korter word niet moeilijk over gedaan''

Dus alleen verlaagd van voor dan krijg je een kortere wielbasis, dus dat mag :W volgens Dominic.
 
Last edited:
ik heb gewoon een malossi RS3 achter en voorkant heb ik nog 22 mm over om te veren? dat mag tog gewoon ik rijd geen standaard klasse maar gewoon de scooter 70?
 
Back
Top