XSH 2FAST NX SPRINTER

Status
Not open for further replies.
Ziet er veelbelovend uit! Echt ben benieuwd naar de score op rollen, in Zoetermeer moeten we eens een sprintje trekken als we elkaar meeten.

Groetjes Fouad :)
 
balen nou moet ik weer hoger als jou gaan scoren :p:p

nee ziet er goed uit thijs . de pijpjes doen het goed ..

was gezellig zaterdag .
 
gave score thijs en dennis ook natuurlijk, val deze week wel x'tje bij je binnen om nog even te kijken voor je alles weer afbreekt op sweetlake :p
 
Zo SBO sprint zoetermeer gehad. Ging beter als de vorige keer, maar nog niet naar wens.

Van alle rijders (172st.) de 12de tijd neergezet 6.96

Toen zaten we in onze klasse bij de laatste 8 waardoor we dus finale's moesten rijden. Maar doordat onze band op was geen goede burn neer kunnen zetten en met een koud blok moeten starten dit resulteerde in een kut tijd.

doordat 2 mensen een valse start maakten toch nog 6de geworden in onze eigen klasse.

Nog 2 fototjes gevonden van zoetermeer.

2n7eel0.jpg


ohnt5l.jpg


Nu het ding zsm klaar maken voor:
6 juli SBO Kloosterzande (zeeland)
12 juli DSSC Aldenhoven (duitsland)

En de NX kit erop beunen

En beginnen aan een nieuw waarschijnlijk aluminium frame.
 
Verlies nog veels te veel op de overbrenging... +/- 2 pk minder als geblokt.

Helaas te weinig tijd gehad om dit nog op te lossen. Ook zal er nu een kortere vertanding in komen aangezien we niet boven de 120 km/h uit kwamen.

Hopen dat ik er nog ergens tijd voor kan zoeken om ermee bezig te gaan.
 
heey thijs

hij ging weer goed zondag:D ben benieuwt naar het nieuwe frame. met een goede zitpositie en gewicht kan het zeker nog leuk worden dit jaar.
 
Thijs, hoeveel weegt dat ding + sprinter dan?
je hebt meer pk dan mij en ik rijd 6,93...
mijn totaal gewicht is 123kg
 
Hey kerels leuk jullie gemeet te hebben en ik ben echt benieuwd naar het volgende frame, en wat er word gereden met gas. Zie jullie in Kloosterzande weer.

Succes verder groetjes Fouad. :)
 
Ging goed hard zondag :)

Sorry dat me scoot al op de aanhanger stond :*
Anders had je zo me achter velgje kunne pakke ;)
 
Zo weereen update van deze kant.

Helaas kon Dennis niet mee naar Kloosterzande dus hebben we niet gereden. Ik zelf was wel aanwezig om het feestje weer mee te maken. De avond ervoor en dag zelf waren gewoon helemaal top :W

We gingen wel naar de DSSC sprint afgelopen zaterdag, dus de donderdag ervoor de sprinter maar weer uit de schuur getrokken en wat aanpassingen gedaan. Na een paar keer testrijden vond de membraamklep het nodig om een rondje door het blok te gaan maken. Helaas heen nieuwe kleppen kunnen krijgen dus maar een ander membraam erin gedrukt die niet aangepast was.

Helaas scheelde dit aanzienlijk in vermogen (ooit getest op de bank) Maar desondanks zijn we nog 2de geworden in de klasse 4a (tot 100cc zonder lachgas) met een belachelijke tijd van 7,05 oid.

Was weer een super dagje en verder zijn er nog 2 bekers mee gegaan naar onze kant toe.

Hier nog 2 foto's:
Ik met een rare bek
2md3o1y.jpg


Dennis bij de start
263emu8.jpg
 
Ik zie wel weer dat het weer lekker weer was in Duitsland :)
Jammer dat ik niet mee kon maar volgende x beter
En gefeliciteerd met je beker :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top