XSH ProraceArk

zeer vet dat groen goud achtig kleurtje, heel apart.ik zou wel nog met een andere kleur een paar accentjes hier en daar aanbrengen om het geheel te onderbreken, andes "verzuipt" ie in z'n eigen kleur denk ik.
ben ook erg beneiuwd naar de achterkap als ie er op zit.

suc6
 
Kut na-aper :D!

wat voor kleur is het precies?

mer 800
heliodorgruen

is het naáap omdat het groen is:r
want erg veel erop lijken doet die niet.(als je verder gaat kijken).
en als je dat vind zette we um bij eerste de beste keer ff naast mekaar en loop maar rondje. zal heus geen tweeling zijn.+pippi+
jouwe is al andere tint en andere combinatie.
en mijne veranderd naar allemaal adnere kleuren.
maarja we zien wel.
no hard feelings:-:
spreek je latuur

zeer vet dat groen goud achtig kleurtje, heel apart.ik zou wel nog met een andere kleur een paar accentjes hier en daar aanbrengen om het geheel te onderbreken, andes "verzuipt" ie in z'n eigen kleur denk ik.
ben ook erg beneiuwd naar de achterkap als ie er op zit.

suc6

achterkap meot nog terugkomen van spuiter.
zit er zelf ook op te wachten:# :#
verzuipen doet die niet want als k alles trug heb laat k nog zwarte stickers maken.
maar wil eerst het totaalplaatje hebben.
loeten
 
Ik snap wat je bedoelt, tuurlijk is hij niet hetzelfde . Als jij niet orgineel wilt zijn moet je dat echt zelf weten :) Gewoon met dat zwart etc. erbij, je snapt zelf ook wel dat hij er gewoon op lijkt.:|

:)Verder succes ermee.


dus dan mag er opt geheel dit forum geen enkel beta ark meer komen met groen en zwart ofzoo??

ontopic :
kvind het een dik kleur!
 
Ik snap wat je bedoelt, tuurlijk is hij niet hetzelfde . Als jij niet orgineel wilt zijn moet je dat echt zelf weten :) Gewoon met dat zwart etc. erbij, je snapt zelf ook wel dat hij er gewoon op lijkt.:|

:)Verder succes ermee.

Kwa kleur lijkt hij er een klein beetje op maar voor de rest voor geen meter, alleen omdat 't OOK een beta is...
maar dat 'als jij niet origineel wilt zijn moet je dat zelf weten' vind ik wel echt een kansloze reactie...
en wat betekend de definitie origineel nou in de scooterwereld?

ik vind 'm iig erg vet en zou zeggen ga zo door ;)
 
Ik snap wat je bedoelt, tuurlijk is hij niet hetzelfde . Als jij niet orgineel wilt zijn moet je dat echt zelf weten :) Gewoon met dat zwart etc. erbij, je snapt zelf ook wel dat hij er gewoon op lijkt.:|

:)Verder succes ermee.

origineel lijkt hij me wel.
alleen hij is ook groen.
tegenwoordig kan je gewoon bijna niet meer origineel zijn omdat er al zoveeeeel is gedaan.
"zelf weten" doe ik ook want k vind um origineel genoeg. als mense verschil niet kunnen zien ligt het in iedergeval niet aan mij.

dus dan mag er opt geheel dit forum geen enkel beta ark meer komen met groen en zwart ofzoo??

ontopic :
kvind het een dik kleur!

Kwa kleur lijkt hij er een klein beetje op maar voor de rest voor geen meter, alleen omdat 't OOK een beta is...
maar dat 'als jij niet origineel wilt zijn moet je dat zelf weten' vind ik wel echt een kansloze reactie...
en wat betekend de definitie origineel nou in de scooterwereld?

ik vind 'm iig erg vet en zou zeggen ga zo door ;)

Erg dikke ark! ik vond die van wim ook al om te genieten!
deze doet het um ook zeker hard :D


bedankt voor de reactie's!!!!!:winner:
laten we voorderest maar gewoon ontopic blijven..
en anders maar ff een pm:+

loeten
 
vette beta man kben benieuwd wat je haalt met de pro race
is dat nou candy green? Khad donkerder verwacht Greetz

neej ik kon candy groen niet 1,2,3, vinden en kon bij me stage de hele scooter laten spuiten in deze kleur.
deze hadden ze nog staan en moght um gratis hebben:#
ik vond het mooie kleur dusja waarom nietO-)
latuur
 
Back
Top