Nelis 2fast sonic

Ben benieuwd! Als je het vermogen goed op rollen kan zetten dan gaat het wel knallen!

Succes verder.

gr

De overbrenging blijft een groot probleem, maar komt goed:) dankje

Ahh je gaat em toch gebruiken, super:D

Spreek je op Hengelo man. Succes!

Ja zonde om niks moois van te maken!;) spreek je volgend weekeind man!

TTE vierkant frame?

ben benieuwt:W

Ja indd:D

:D mooi jeugdsentiment! Heeft twee jaar terug 6,58 gereden icm zelfde blokje als jij hebt:W

Aan het frame zou het niet liggen iig dus:), heb je het toen des tijds zelf gelast?
Vind het zelf egt een ideaal frame, kwa lengte en zithouding:)
 
Ja hebben we zelf gemaakt, vond hem wat te hoog eerst, maar Rene kon er super mee starten en frame was heel stabiel op hogere snelheid. Ben benieuwd;)
 
Druk bezig geweest aan het frame, en het resultaat mag er zijn vind ik. Heb alleen geen tijd gehad om het frame te polijsten of te spuiten, maar dat komt nog.



Gister avond de eerste meters gemaakt op een leuk knal stukje:

aluuu.jpg

aluuu1.jpg

aluuu2.jpg


Allemaal leuk en aardig, alleen nadat ik de eerste meters maakte merkte ik al snel dat er iets niet goed zat want hij slingerde als een gek.

Heb toen het blok iets beter gecentreerd in het midden, en toen was het grootste probleem verholpen. Alleen aan de voorkant bleef hij niet stabiel, ik heb vanochtend geprobeerd het voor velgje uitlaten lijnen maar dat kon nergens, dus nu het velgje alleen op gewicht uitgelijnd en een loodje op de velg gelijmd, dus vanavond maar weer even testen of dat veel verschil maakt.

Heeft iemand anders nog tips misschien??
 
ik mis een cruciaal onderdeel, namelijk de fles? edit: zag je boschpomp voor een NX pompje aan:p

stuurdemper moet het idd wel oplossen.
 
Frame ziet er tof uit, alleen is het niet een beetje hoog vergelijken met andere sprint frames ? :) Of heef dat geen gevolgen op je tijden ? ;)

Je sonic was echt een plaatje :W
 
Back
Top